Integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást indít a Bridgestone
A Bridgestone bevezeti a Fleetcare integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást, amelyet a flották üzletmenetének felgyorsítására terveztek. A Bridgestone Total Tyre Care továbbfejlesztése, a Fleetcare a Bridgestone legjobb abroncsválasztékát és abroncskezelési megoldásait ötvözi a Webfleet-tel, Európa vezető flottatelematikai megoldásokat kínáló rendszerével. A Fleetcare segítségével a flottatulajdonosoknak lehetőségük van arra, hogy az egyetlen partnertől származó csomagnak köszönhetően csökkentsék teljes üzemeltetési költségüket.
Az egyes flották egyedi igényeihez és követelményeihez igazítva
A flották a mobilitás jövőjébe lépve maximális hatékonyságot és kényelmet követelnek a fenntarthatósági szempontok figyelembevételével. A Bridgestone portfóliója gyorsan fejlődik annak érdekében, hogy megfeleljen ezeknek az igényeknek, új társadalmi és fogyasztói értéket teremtsen.
A Fleetcare számos előnyt biztosít a flottaügyfelek számára, többek között a teljes üzemeltetési költség csökkentését, az időmegtakarítást, a jogszabályoknak való megfelelést, valamint a fenntarthatóság, a biztonság és a védelem fokozását.
A Fleetcare egyedülálló üzleti előnyöket biztosít az IoT és az adatvezérelt szolgáltatások révén. A rendszert azon tehergépjármű flották vezetői számára fejlesztették ki, akik olyan átfogó és moduláris megoldáscsomagot keresnek, amely képes a költségellenőrzést és az automatizálást a mindennapi munkájukba illeszteni, és megkönnyíteni a döntéshozatal folyamatát.
A mostantól elérhető Fleetcare forradalmasítja a flottapiacot azáltal, hogy adatalapú, integrált és összekapcsolt abroncs- és flottakezelési megoldásokat kínál egyetlen megállapodás keretében, egyetlen partner által szállítva. A kombinált gumiabroncs- és járműadatok felhasználásának köszönhetően a Fleetcare intelligensebb és előrelátóbb karbantartási megoldásokat biztosít, amelyek optimalizált teljesítményt és nagyobb kényelmet nyújtanak.
Az ügyfelek változó igényeinek figyelembevétele
A bevezetéssel kapcsolatban Mark Tejedor, a Bridgestone EMIA Másodlagos abroncspiac üzletág és OE alelnöke így nyilatkozott: „A flották számára jelenleg a költséghatékonyság, a kényelem és a fenntarthatóság a három fő prioritás. Ha sok szolgáltatót veszünk igénybe, mindig kihívást jelent, hogy mindegyik prioritásra a lehető legnagyobb hatást érjük el. Megértjük, hogy ez a flottatulajdonosok és üzemeltetők egyik legnagyobb nehézsége, ezért fejlesztettük a Total Tyre Care-t Fleetcare-ré, amely egy integrált megoldás az összes gumiabroncs- és flottakezelési igényre.”
„A Fleetcare bevezetésével olyan egyedi és moduláris megoldást kínálunk, amely számos kulcsfontosságú üzleti igényt elégít ki, a költségektől a megfelelőségig, a biztonságtól a fenntarthatóságig. A Fleetcare a bevált flottakezelési és abroncskezelési megoldásaink közötti együttműködésnek köszönhetően segíteni fogja flottaügyfeleink üzletmenetének felgyorsítását. Ez a bevezetés pedig csak a kezdet, további izgalmas fejlesztések vannak a láthatáron."
A projekt összhangban van a Bridgestone E8 kötelezettségvállalásával, amely tengelyként határozza meg a vállalat működését miközben kiérdemli a jövő generációinak bizalmát. A Bridgestone E8 kötelezettségvállalása 8 értéket határoz meg (energia, ökológia, hatékonyság, bővítés, gazdaság, érzelem, könnyítés és erősítés), amelyeket a Bridgestone a fenntartható társadalom megvalósítása érdekében a munkavállalókkal, a társadalommal, a partner és az ügyfelekkel közösen fog megteremteni. A Fleetcare igazodik az „Ökológia: Elkötelezettség a fenntartható gumiabroncs technológiák és megoldások fejlesztése iránt, amelyek megóvják a környezetet a jövő generációi számára", „Hatékonyság: Elkötelezettség a termelékenység maximalizálása iránt a mobilitás fejlesztése révén", „Gazdaság: Elkötelezettség a mobilitás és az üzleti tevékenységek gazdasági értékének maximalizálása iránt, „Energia: A karbonsemleges mobilitási társadalom megvalósítása iránti elkötelezettség", „Bővítés: A mobilitás és az innováció iránti elkötelezettség, amely az embereket és a világot előre viszi", és „Könnyítés: Elkötelezettség a kényelem és a nyugalom megteremtése iránt a mobilitási életben".
Kapcsolódó cikkek
- Teljesítmény és esztétika egy abroncsban
- Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
- A Bridgestone hiperhatékony gumiabroncsot fejleszt a Mercedes-Benz VISION EQXX számára
- PET-palack újrahasznosításával készít gumiabroncsot a Continental
- Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
- A Bridgestone bejelentette E8 kötelezettségvállalását 2030-ig
- A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati új modelljére
- A Bridgestone felfüggeszti minden oroszországi tevékenységét és Oroszországba irányuló exportját
- Megszerezte első tesztgyőzelmét az új Continental SportContact 7 gumiabroncs
- Csúcsteljesítmény fenntarthatóságra fejlesztve
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.