Automatikus pénzvisszatérítést nyújt egy magyar applikáció a bankkártyás vásárlások után

forrás: Prím Online, 2022. június 11. 10:13

Bankkártyás vásárlásaik után órákon belül pénzvisszatérítést kapnak a RECASH applikáció felhasználói, amikor a 100 százalékban magyar fejlesztésű fintech startup kereskedelmi partnereinél vásárolnak. A regisztrált userek így jelentős kedvezményeket érvényesíthetnek olyan népszerű vállalatoknál, mint a ROSSMANN, a Praktiker, a Penny Market vagy éppen a FoodPanda, ráadásul mindezt teljesen teendőmentesen, a különböző hűségkártyákkal való bajlódás nélkül. Az ötlet sikerét jól mutatja, hogy az indulás óta eltelt szűk egy évben több mint 25 ezren regisztráltak az ingyenesen használható platformra.

Egy életre elfelejthetjük a macerás pontgyűjtő kártyákat egy 100 százalékban magyar fejlesztésű fintech startup által fejlesztett alkalmazásnak köszönhetően. A RECASH mobilapp segítségével nem kell többé üzletenként különböző kártyákat felmutatni a kasszáknál vagy QR-kódok beolvasásával bajlódni, ugyanis a regisztrált felhasználók automatikus pénzvisszatérítéshez jutnak minden bankkártyás fizetést követően.

 

Zádor Balázs, a RECASH egyik alapítója elmondta, az innováció ötletét az adta, hogy nem érezték elég hatékonynak a meglévő pontgyűjtő rendszereket. Az általuk megálmodott rendszerben a hozzájuk csatlakozott partnereknél viszont tényleg semmit nem kell a felhasználóknak tenniük azért, hogy úgynevezett cashbackben, azaz pénzvisszatérítésben részesüljenek.

 

Zádor Balázs

 

„Az alkalmazás lényegi eleme, hogy nem pontokat gyűjtenek a vásárlók, hanem pénzt. A vásárlások előtt megnézhetik, a különböző kategóriákban melyik cég, hol és mekkora mértékű pénzvisszatérítést kínál. Az őket megillető összeget pedig később átutalhatják akár az alkalmazásból a bankszámlájukra és szabadon felhasználhatják, amire csak kedvük tartja” – magyarázta.

 

Mindenki csak nyer vele

A regisztrációs folyamat ennél aligha lehetne egyszerűbb, mindössze egy e-mail címet kell megadni az alkalmazás letöltését követően, majd a bank honlapján egyetlen kattintással engedélyezhetjük a tranzakciós alapadatok megosztását. Ezután pedig el is kezdődhet a cashback gyűjtése, teljesen teendőmentesen, apró betűs részek nélkül.

 

 

Zádor Balázs rámutatott, felhasználóik száma dinamikusan növekszik és alig egy év alatt már meg is haladta a 25 ezret. Az indulásuktól eltelt rövid idő ellenére olyan partnerekkel rendelkezik a RECASH, mint a ROSSMANN, a Praktiker, a Penny Market vagy éppen a FoodPanda, melyeknél egyaránt érvényesíthető már a pénzvisszatérítés.

 

Megjegyezte, a multik programjai általánosságban csak arra jók, hogy a lojalitást fokozzák, de arra, hogy radikálisan növeljék vele a piaci részesedésüket, kevésbé alkalmasak. Ezzel szemben független rendszerük profilozza a vásárlókat, a nagy partnerek kizárólagosságot élveznek és lőni tudnak a versenytársak vevőire is. A statisztikák szerint pedig az első cashback után 50-60 százaléknyi felhasználó hű is marad az adott céghez.

 

A PSD2 alapú automatikus pénzvisszatérítő applikációt kifejlesztő startupnak nemrégiben zárult le közösségi finanszírozási kampánya is a Tőkeportálon, ahol közel 450 befektető fektetett be közel 120 millió forint értékben.

Kulcsszavak: alkalmazás RECASH

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30