RECASH kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: RECASH
Magyarországon is nagyot robban a cashback
Világszerte rendkívül dinamikusan nő a pénzvisszafizetési rendszerek népszerűsége, és bár hazánknak van némi lemaradása Nyugat-Európához képest, végre itthon is elérhetőek a cashback alapú szolgáltatások, és már nemcsak online, hanem a fizikai áruházban történő vásárlások esetén is. A felhasználók minden vásárlásuk után szemmel látható összeget, akár 40 százalékot kapnak vissza a kereskedőktől, akik a nyers és feldolgozott adatokkal nagyságrendekkel tudják javítani marketingtevékenységük hatékonyságát.
Ma már az adataink is a vagyontárgyaink: így kereshetünk pénzt velük
A GDPR szabályozás ugyan előtérbe helyezte az adatvédelmet egész Európában, hazánkban a többség még mindig nem látja át teljesen, mekkora vagyont képviselnek az adatai.
Automatikus pénzvisszatérítést nyújt egy magyar applikáció a bankkártyás vásárlások után
Bankkártyás vásárlásaik után órákon belül pénzvisszatérítést kapnak a RECASH applikáció felhasználói, amikor a 100 százalékban magyar fejlesztésű fintech startup kereskedelmi partnereinél vásárolnak. A regisztrált userek így jelentős kedvezményeket érvényesíthetnek olyan népszerű vállalatoknál, mint a ROSSMANN, a Praktiker, a Penny Market vagy éppen a FoodPanda, ráadásul mindezt teljesen teendőmentesen, a különböző hűségkártyákkal való bajlódás nélkül. Az ötlet sikerét jól mutatja, hogy az indulás óta eltelt szűk egy évben több mint 25 ezren regisztráltak az ingyenesen használható platformra.
Százmilliós befektetést kaphat a RECASH
Hétfőn éjfélkor zárul a RECASH nevű magyar mobilapp közösségi finanszírozási kampánya a Tőkeportálon. A PSD2 alapú automatikus pénzvisszatérítő applikáció az első olyan hazai fintech cég, amely crowdfunding kampányt indított. Bár a cég hivatalosan hétfőn éjfélig várja a befektetők szándéknyilatkozatait, már most túlteljesítették az eredetileg kitűzött minimum tőkecélt.
Közösségi finanszírozási kampányt indított az első európai PSD2 pénzvisszatérítő applikáció
Teendőmentesen ígér pénzvisszaterítést a felhasználóinak bankkártyás vásárlásaik után a 100 százalékban magyar fejlesztésű fintech startup, a RECASH mobilapp, amelynek közösségi finanszírozási kampányába a Tőkeportálon most be lehet fektetni. Az alkalmazás használatával nincsen szükség többé pontgyűjtő kártyákra vagy QR-kódok beolvasására, a tranzakciók után szerzett cashback, azaz a pénzvisszatérítés órákon belül megjelenik a felhasználó számláján. Zádor Balázs, a RECASH egyik alapítója arról beszélt, az app valóban fizet a regisztráltak adataiért egy biztonságos, a jogszabályoknak megfelelően működő rendszerben.
Cikkgyűjtő
További híreink
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.