A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett

forrás: Prím Online, 2022. július 24. 11:43

A Fujitsu arany fokozatot szerzett a European Customer Experience Awards 2022 díjprogramban ügyfélélmény-átalakítási (CX) modelljével a régióban elért gyors és jelentős fejlődésnek köszönhetően. A díjprogram elismert független iparági CX-szakértőkből álló zsűrije élő online esemény keretében hirdetett eredményt.

A Fujitsu CX Performance Center (CXPC) csapata arany fokozatot szerzett „Az év CX-csapata” kategóriában és ezüstöt „A legjobb B2B-stratégia” kategóriában. Az európai ügyfélélmény-átalakítási projektekre összpontosító győztes csapat kevesebb mint két éve működik, 11 CX-coachcsal és több mint 30 ügyfélcsapattal 8 európai országban. A coachok nagymértékben javítják a Fujitsu ügyfeleinek nyújtott élményt. A Fujitsu szeretné ezt a programot valamennyi ügyfélcsapata gyakorlatába beépíteni az európai régióban a következő hónapok során. 

 

A Fujitsu CX Coaching programjának lényege, hogy a különféle háttérből érkező coachok a Fujitsu munkatársi csapatainak szerves részeként javítják az ügyfélélményt Európa-szerte minden munkanapon. A CXCP 2020-as megalapítása óta a Fujitsu mérhető eredményjavulást ért el az ügyfelek visszajelzéseiben és különféle iparági felmérésekben* – pontszámát és rangsorban elfoglalt helyét tekintve egyaránt javította teljesítményét a hasonló vállalatokhoz képest. A Fujitsu infokommunikációs-technológiai (IKT) cégként szerzett NPS (Net Promoter Score) eredménye 31 pontot javult, míg digitális átalakulást támogató vállalatként 25 ponttal nőtt a pontszáma, ami azt is jelzi, hogy a Fujitsu e két attribútum szerinti megítélése konvergenciát mutat. A Whitelane kutatóügynökség által szintén ebben a naptári évben készített független IT-outsourcing jelentések megállapították, hogy a Fujitsu jelentős előrelépést ért el az általános ügyfélegedettségi pontszámok terén egész Európában, különös tekintettel az Egyesült Királyságra. Ugyanebben az időszakban a vállalat több mint 20 millió dollár árbevételre tett szert az átalakítást támogató tevékenységek, köztük a CX-coaching pozitív hatásának köszönhetően. 

 

A program a legmagasabb szintű vezetés támogatását élvezi 

Az ügyfélélmény átalakítása iránt elkötelezett CXCP működését a Fujitsu legmagasabb szintű európai vezetője, Paul Patterson, a Fujitsu európai régiójának vezérigazgatója is támogatja. A globális régiók teljesítményét személyesen a Fujitsu vezérigazgatója és digitális átalakulásért felelős vezérigazgató-helyettese, Takahito Tokita felügyeli Tokióból. 

 

„A Fujitsu küldetésének tartja az iparágvezető ügyfélélmény biztosítását, és azt szeretné, hogy ügyfelei kiváló teljesítményt nyújtó, megbízható digitális átalakulási partnerként tekintsenek rá. A programunk elindítása után szűk két évvel elnyert arany fokozat a belső kulturális átalakulás iránti elkötelezettségünk elismerése. Bizonyítja, hogy CX-programunk a maga nemében egyedülálló, és pozitívan befolyásolja az ügyfeleinknek nyújtott élményt. A Fujitsu meggyőződése szerint az átalakulást támogató CX-coaching kézzelfoghatóan javítja az ügyfélélményt, erősíti az ügyfélhűséget, növeli az üzleti nyereségességet és fokozza a fenntarthatóságot” – nyilatkozta Paul Patterson.

 

A Fujitsu által elnyert CX-díj az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások terén elért fejlődést tükrözi. Az Egyesült Királyságban a vállalat közvetlenül is kínál CX-tanácsadási szolgáltatásokat ügyfeleinek. Ennek során az egyedi és konkrét ügyféligények alapján modellezi a költségeket. 

 

__________________

* A Fujitsu a „Qualtrics Voice of the Customer” felmérés és a Whitelane IT Outsourcing benchmarkjai szerint méri az ügyfélélményt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01