Idén Green Fridayt rendez a Vatera
A festményektől a szobrokig, a bútoroktól a műszaki cikkekig használt termékek tízezrei lesznek elérhetők a Vatera november 25-27. között zajló első Green Fridayén, amelyen nem csupán az akciós, hanem az alkuképes termékek és 1 forintról induló minimálár nélküli aukciók is helyet kapnak. Az online piactér dedikált funkciókkal segíti az akciók lebonyolítását, emellett november 7. és 10. között pedig ingyenesen biztosítja az eladni kívánt termékek feltöltését is, hogy ezzel is a fenntarthatóság jegyében az otthon kallódó, mások számára azonban értéket képviselő tárgyak továbbadására sarkallja felhasználóit.
A Vatera tavaly novemberben még “hagyományos” Black Fridayt szervezett, de már e kampány sztárjai is a second-hand termékek voltak, ezért az online piactér idén már tudatosan helyezte át a hangsúlyt a fenntarthatóságra, rámutatva arra, hogy úgy is be lehet szerezni akciós árú kincseket, hogy közben nem terheljük feleslegesen a környezetet.
A Vatera Green Friday leakciózott tételei 2022. november 25-én, pénteken 0 órától válnak elérhetővé a Green Friday aloldalon: akárcsak egy valódi vásár esetében, a zöld péntekre is érdemes már a nyitáskor ellátogatnia mindenkinek, aki kifejezetten bizonyos cikkek iránt érdeklődik, mert a legjobb ajánlatokra idén is biztosan hamar lecsapnak a rutinos vaterázók. A kampány egészen november 27-én éjfélig tart, így az érdeklődőknek a hétvége folyamán is érdemes lehet visszatérniük a Vatera.hu-ra.
“A hagyományos áruházak Black Fridayeivel ellentétben a Vatera Green Friday kínálata nem korlátozódik az aktuális termékekre, tavaly ilyenkor például a használt, a streaming platformokon sokszor nem elérhető filmeket, zenéket tartalmazó DVD-k, CD-k és vinyl hanglemezek voltak a legnépszerűbbek a LEGO-készletek és könyvek mellett. Sokan nem is spórolásból, hanem azért vásárolnak a Vaterán, mert például jó állapotú egyedi ruhadarabokra, vintage bútorokra, dizájner termékekre vadásznak” – mondta el Szanitter Áron, a Vatera vezetője.
A zöld tudatosságot érintő trendváltozás a Vaterán, hogy szezontól függően a piactéren elkelt termékek csupán ötöde cserél személyesen gazdát, idén már előtérbe került a csomagautomatás átvétel, amely az automatákkal kompatibilis méretű és tömegű termékek esetében a Green Fridayen gazdát cserélő termékek esetében is elérhető – ha az eladó ezt kiválasztja. Ezen a téren fontos újítás, hogy a Vaterafutár szolgáltatás keretében november második felétől az easybox csomagautomatákba is lehet kérni a rendeléseket – így a felhasználók még könnyebben találnak a közelükben lévő nonstop átvételi lehetőséget.
Így védi a piactér a Green Friday-vásárlókat (és eladókat)
A november végi zöld pénteki kampány keretében a Vatera 10-70% árengedmény biztosítására ad lehetőséget az eladók számára, de a kampány részeként kiemelésre kerülnek az ingyen elvihető és az alkudható termékek, illetve 1 forintról induló ajánlatok is.
A Vatera négyszintű biztonsági rendszere egyaránt védi az eladókat és a vásárlókat a csalóktól, így a piactér Green Fridayén gyakorlatilag ugyanolyan biztonságos vásárolni, mint egy hagyományos internetes áruház fekete péntekén. Az akciós kínálat színvonalának magasan tartása érdekében csak azon eladók hirdethetnek zöld pénteki akciót, akiknek a pozitív értékeléseinek aránya 90 százalék feletti. Esetükben a megelőző 30 napban a termék legalacsonyabb árát alapul véve* állíthatnak be árengedményt a vásárlók védelme és a nem valós kedvezmények kiszűrése érdekében.
_____________
* Például, ha a hirdetés aktuális ára 2000 forint, de 3 héttel korábban még 1600 forint volt, akkor az akció mértéke a korábbi, 1600 forintos árból számolódik.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországra is megérkezett a késleltetett fizetési lehetőséget biztosító online piactér
- A Vaterán éli reneszánszát a szódásüveg, a gombfoci és a képeslap is
- Meglepő, de a Vaterán emelkednek a zenei CD-k eladásai
- Vásárlási kisokos a Vaterától
- A modern, online piactér jellemzői
- Közel félmillióan böngészték a Barátok közt ikonikus tárgyait a Vaterán
- Már több mint egymilliárd hirdetést adtak fel a Vaterán
- Új európai online piactér indult
- Többet szánunk idén az iskolakezdésre
- Vatera segítség a COVID-19 elleni küzdelemhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.