Elindult a nevezés a Pixel Perfect Awardsra
A Kreatív szaklapot megjelentető Professional Publishing Hungary Kft. és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) októberben jelentette be, hogy közös, digitális fókuszú versenyt hirdet. A PPA a korábbi, a Kreatív Magazin által szervezett Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz, így a 2022-es szakmai rangsorokban az új verseny a korábbi Best.nettel azonos pontszámot ér majd. A verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette.
A versenyre olyan Magyarországon bejegyzett és működő társas vagy egyéni vállalkozások nevezhetnek, akik részt vesznek egy reklám vagy alkotás közzétételében, azaz megbízók, ügynökségek, stúdiók avagy közzétételi platformok; illetve egyéni alkotók, alkotócsoportok.
A PPA-ra olyan műveket lehet nevezni, amik valós üzleti kapcsolat és megrendelés során készültek; üzleti vagy társadalmi jellegű céljuk van; a célcsoportreleváns médiafelületein – azok pontos helyének és idejének igazolása alapján – jelentek meg.
A PPA szervezőinek célja, hogy a pályázatokon keresztül évről évre bemutassa, elismerje a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny díjazni fogja, hogyan lehet egy új technológiát a kommunikáció szolgálatába állítani; egy régebbi, már-már megunt és elfeledett területet újra gondolni; kevés büdzséből maradandót alkotni vagy egy napról napra változó eszközrendszert felelősen, fenntarthatóan alkalmazni.
A kategóriákat a szervezők úgy alakították ki, hogy a PPA idővel nemzetközi színtéren is elismert verseny lehessen. A fő kategóriák: Website & Mobil site; Applikációk; Digital Video; Digital Audio; Social; Immerzív/Innovatív/Interaktív; Média- és kampányeszközök; Data; Craft; Integrált digitális kampány.
A Kreatív és a MAKSZ közös, digitális versenyére december 7-ig lehet beadni a pályamunkákat, a https://ppawards.com/ oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei
- Ilyenek a jövőre felkészült vállalkozások
- Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
- Kiváló videós tartalmakat készítettek? Nevezzék a versenyre!
- Meghosszabított nevezési határidő
- Indul a Online Video Award
- Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus
- Harmadik alkalommal indul útjára a Digitális Mesterkurzus
- Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.