Elindult a nevezés a Pixel Perfect Awardsra
A Kreatív szaklapot megjelentető Professional Publishing Hungary Kft. és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) októberben jelentette be, hogy közös, digitális fókuszú versenyt hirdet. A PPA a korábbi, a Kreatív Magazin által szervezett Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz, így a 2022-es szakmai rangsorokban az új verseny a korábbi Best.nettel azonos pontszámot ér majd. A verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette.
A versenyre olyan Magyarországon bejegyzett és működő társas vagy egyéni vállalkozások nevezhetnek, akik részt vesznek egy reklám vagy alkotás közzétételében, azaz megbízók, ügynökségek, stúdiók avagy közzétételi platformok; illetve egyéni alkotók, alkotócsoportok.
A PPA-ra olyan műveket lehet nevezni, amik valós üzleti kapcsolat és megrendelés során készültek; üzleti vagy társadalmi jellegű céljuk van; a célcsoportreleváns médiafelületein – azok pontos helyének és idejének igazolása alapján – jelentek meg.
A PPA szervezőinek célja, hogy a pályázatokon keresztül évről évre bemutassa, elismerje a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny díjazni fogja, hogyan lehet egy új technológiát a kommunikáció szolgálatába állítani; egy régebbi, már-már megunt és elfeledett területet újra gondolni; kevés büdzséből maradandót alkotni vagy egy napról napra változó eszközrendszert felelősen, fenntarthatóan alkalmazni.
A kategóriákat a szervezők úgy alakították ki, hogy a PPA idővel nemzetközi színtéren is elismert verseny lehessen. A fő kategóriák: Website & Mobil site; Applikációk; Digital Video; Digital Audio; Social; Immerzív/Innovatív/Interaktív; Média- és kampányeszközök; Data; Craft; Integrált digitális kampány.
A Kreatív és a MAKSZ közös, digitális versenyére december 7-ig lehet beadni a pályamunkákat, a https://ppawards.com/ oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei
- Ilyenek a jövőre felkészült vállalkozások
- Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
- Kiváló videós tartalmakat készítettek? Nevezzék a versenyre!
- Meghosszabított nevezési határidő
- Indul a Online Video Award
- Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus
- Harmadik alkalommal indul útjára a Digitális Mesterkurzus
- Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szellemi tulajdon mint új pénzügyi fedezet
A globális gazdaság egyre inkább az innovációra épül, és ebben a környezetben a vállalatok sikeréhez kulcsfontosságú a szellemi tulajdon (IP). A legértékesebb cégek versenyelőnye ma már elsősorban nem kézzelfogható, hanem immateriális eszközökből ered – például kutatás-fejlesztési eredményekből, szoftverekből, adatokból, designból, márkaértékből, szervezeti tudásból vagy magasan képzett munkaerőből.
Szelfizd magad a tengerpartra – HONOR 400-zal bárhol nyaralhatsz!
Ha idén a leggyakoribb útvonalad a kanapé és a hűtő között vezet, ne csüggedj! A HONOR 400 mesterséges intelligenciával működő képszerkesztő funkcióival te döntöd el, merre nyaralsz – legalábbis a fotóidon. Ez nem trükk, hanem kreatív játék és önkifejezés, hiszen a képzelet nem ismer határokat!
Streamingre hangolva – így nézünk ma tévét Magyarországon
A streaming iránti érdeklődés nem csökken, sőt: a Direct One adatai szerint a tartalomfogyasztási szokások továbbra is átalakulóban vannak. A Direct Now applikáció felhasználóinak száma az elmúlt egy évben közel 13 százalékkal nőtt, így már több mint 40 ezren használják rendszeresen az alkalmazást szórakozásra vagy információszerzésre.
Ingyenes termékfeltöltés, biztonságos fizetés – így újul meg a Vatera
A Vatera átalakította működését, hogy még jobban igazodjon a modern vásárlói igényekhez. A piactér ezentúl teljesen ingyenessé tette a termékek feltöltését, és bevezetett egy új, gyors, biztonságos és egyszerűen használható online fizetési rendszert. Az online bankkártyás fizetések – beleértve a Vatera Vevővédelem szolgáltatáson keresztül lebonyolított tranzakciókat is – már teljes egészében a platformon belül zajlanak, anélkül, hogy a felhasználóknak el kellene hagyniuk a Vatera.hu oldalait.
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.