Elindult a nevezés a Pixel Perfect Awardsra
A Kreatív szaklapot megjelentető Professional Publishing Hungary Kft. és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) októberben jelentette be, hogy közös, digitális fókuszú versenyt hirdet. A PPA a korábbi, a Kreatív Magazin által szervezett Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz, így a 2022-es szakmai rangsorokban az új verseny a korábbi Best.nettel azonos pontszámot ér majd. A verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette.
A versenyre olyan Magyarországon bejegyzett és működő társas vagy egyéni vállalkozások nevezhetnek, akik részt vesznek egy reklám vagy alkotás közzétételében, azaz megbízók, ügynökségek, stúdiók avagy közzétételi platformok; illetve egyéni alkotók, alkotócsoportok.
A PPA-ra olyan műveket lehet nevezni, amik valós üzleti kapcsolat és megrendelés során készültek; üzleti vagy társadalmi jellegű céljuk van; a célcsoportreleváns médiafelületein – azok pontos helyének és idejének igazolása alapján – jelentek meg.
A PPA szervezőinek célja, hogy a pályázatokon keresztül évről évre bemutassa, elismerje a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny díjazni fogja, hogyan lehet egy új technológiát a kommunikáció szolgálatába állítani; egy régebbi, már-már megunt és elfeledett területet újra gondolni; kevés büdzséből maradandót alkotni vagy egy napról napra változó eszközrendszert felelősen, fenntarthatóan alkalmazni.
A kategóriákat a szervezők úgy alakították ki, hogy a PPA idővel nemzetközi színtéren is elismert verseny lehessen. A fő kategóriák: Website & Mobil site; Applikációk; Digital Video; Digital Audio; Social; Immerzív/Innovatív/Interaktív; Média- és kampányeszközök; Data; Craft; Integrált digitális kampány.
A Kreatív és a MAKSZ közös, digitális versenyére december 7-ig lehet beadni a pályamunkákat, a https://ppawards.com/ oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: megvannak a Ready pályázat győztesei
- Ilyenek a jövőre felkészült vállalkozások
- Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
- Kiváló videós tartalmakat készítettek? Nevezzék a versenyre!
- Meghosszabított nevezési határidő
- Indul a Online Video Award
- Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus
- Harmadik alkalommal indul útjára a Digitális Mesterkurzus
- Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.