Tenyérvéna alapú fizetési megoldást mutattak be
Az Ingenico és a Fujitsu Frontech észak-amerikai leányvállalata, a Fulcrum Biometrics bemutatta a világ legbiztonságosabb és legpontosabb tenyérvéna azonosításon alapuló biometrikus fizetési megoldását. Az innováció lehetővé teszi az üzletek számára, hogy felgyorsítsák a pénztári fizetés folyamatát, minimalizálják a csalás kockázatát, és egyszerűsítsék a vásárlói élményt.
Az Ingenico, az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője és a Fujitsu Frontech North America leányvállalata, a Fulcrum Biometrics bejelentette új, tenyérvéna azonosításon alapuló biometrikus fizetési rendszerét. A megoldás az Ingenico Axium Android termináljait, a Fujitsu már bizonyított PalmSecure technológiáját és Fulcrum Biometrics biometrikus azonosítási technológiáját integrálja.
Az új fizetési megoldás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy bankkártya és PIN-kód használata nélkül, pusztán a tenyerüket egy infravörös érzékelő felett mozgatva hitelesítsék fizetéseiket. A kényelmes, érintésmentes és higiénikus technológia biztonságosabb, mint az ujjlenyomat és az arcfelismerés, ugyanakkor a technológia további biztonsági szintet kínálhat az erős azonosítási megoldásokat igénylő szervezetek számára.
A szolgáltatás igénybevétele során a kereskedő először infravörös szkennelést (NIR) végez az ügyfél tenyerén az Ingenico által tervezett eszközzel, amely a Fujitsu PalmSecure-F Pro érzékelőjét és szoftverét tartalmazza. Az így kapott kép titkosított, tokenizált, és az ügyfél fizetési kártyájához kapcsolódik az Ingenico biztonságos felhőkörnyezetében.
A Fujitsu több mint egy évtizede kínálja PalmSecure technológiáját, de az érintés nélküli és a mobilfizetés csak mára vált általánossá vált. Az együttműködő partnerek azt remélik, hogy a technológia a világ minden táján jelentős változást hozhat a fizetések hitelesítésének területén és képes lesz tovább gyorsítani a készpénz nélküli digitális tranzakciók terjedését.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu gyorsabb és megfizethetőbb szervereket mutatott be
- A Fujitsu a "bajnokok" között a Canalys legújabb viszonteladói értékelésében
- Ezentúl érintésmentesen is fizethetünk a parkolásért Zalaegerszegen
- Új magyar fejlesztés teszi egyszerűbbé a készpénzmentes adománygyűjtést
- Függetlenedik az Ingenico
- Bárhol használható, rugalmas, robusztus és kényelmes az új Fujitsu táblagép
- A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett
- A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát
- Véleménykutatás az alternatív fizetési megoldásokról
- Átalakult a népszerű LIFEBOOK E5 sorozatú noteszgépek legújabb generációja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.