A Fujitsu folyamatos oktatási programot indít viszonteladó partnerei számára
A Fujitsu SELECT Expert viszonteladó partnerek mostantól könnyebben bővíthetik és frissíthetik versenyelőnyt biztosító, értékes informatikai ismereteiket. A Fujitsu 1 millió euró beruházással elindított folyamatos oktatási programja új szemléletet képvisel a képzés terén, és három fő pilléren nyugszik: oktatás, eszközök és közösség.
Továbbra is exponenciálisan növekszik a kritikus fontosságú műszaki készségekkel rendelkező szakembereknek kínált álláshelyek száma – különösen a fejlődő, új technológiák területén. Eközben pedig folyamatosan gyorsul a technológiai innováció üteme. Sok pozíció azonban betöltetlen marad, így a vállalatok minden ágazatban küszködnek informatikai terveik megvalósításával, ami megfojtja az innovációt, és hátráltatja az üzleti növekedést. Erre a trendre válaszul a Fujitsu viszonteladó partnereire is kiterjeszti a folyamatos tanulás kultúráját, ezzel is javítva a képzett szakemberek elérhetőségét.
A viszonteladó partnerek oktatása és minősítése mindig is alapvető fontosságú volt a Fujitsu Select Partner Programban. 2023-ban ez az oktatási szemlélet megújul – a Fujitsu a viszonteladó partnerekre is kiterjeszti a folyamatos tanulás versenyelőnyt biztosító kultúráját:
Az oktatásra, az eszközökre és a közösségre épülő folyamatos oktatási program
• Oktatás: A SELECT Partner oktatásban részt vevő partnerek szabadon megválaszthatják az elsajátítani kívánt tananyagot és a képzés módját – igény szerinti, virtuális oktatást vagy élő helyszíni képzést. A partnerek nem akkreditációt választanak, hanem kritikus tanulási területeket, és különféle oktatási lehetőségeket vehetnek igénybe (pl. workshopokat, gyakorlati képzést) készségeik fejlesztésére és aktív minősítésük fenntartására.
• Eszközök: A Fujitsu összes partneroktatási tartalma rugalmas, új platformra kerül át, amely lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy bármikor és bárhonnan hozzáférjenek a képzésekhez. A könnyen kezelhető műszerfal világos áttekintést ad az egyéni fejlesztési célok felé tett előrehaladásról, és lehetővé teszi az akkreditációs státusz megosztását a közösségimédia-platformokon. Az új platform külső képzésekkel és minősítésekkel is zökkenőmentesen integrálható.
• Közösség: A Fujitsu partnerökoszisztémája a tudásmegosztás erős kultúrájára épül. Ennek középpontjában a folyamatos műszaki eszmecserét támogató közösség, a TechCommunity áll. A közösség emellett éves workshopokat is szervez, ahol a régió legjobb és legtehetségesebb értékesítési szakemberei, pre-sales tanácsadói és IT-stratégái találkoznak egymással.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu megnyitotta első digitális átalakulást támogató központjait Európában
- Tenyérvéna alapú fizetési megoldást mutattak be
- A Fujitsu gyorsabb és megfizethetőbb szervereket mutatott be
- A Fujitsu a "bajnokok" között a Canalys legújabb viszonteladói értékelésében
- Bárhol használható, rugalmas, robusztus és kényelmes az új Fujitsu táblagép
- A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett
- A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát
- Átalakult a népszerű LIFEBOOK E5 sorozatú noteszgépek legújabb generációja
- Az európai iskolák el vannak maradva a digitális készségfejlesztés terén
- A Fujitsu fontos technológiai mérföldkövet ért el a világ legyorsabb 36 qubites kvantumszimulátorával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.