Ventilátor helyett már klímában gondolkodnak a vásárlók
Az első kánikulai héten megháromszorozódott az eMAG-nál a léghűtő eszközök iránti kereslet, és a legnagyobb mértékű növekedést nem az egyszerű ventilátorok, hanem a klímaberendezések generálták. Utóbbiakból már nem ritka, hogy kettőt is rendelnek egy lakásba.
Kényelmük és jólétük érdekében a modern hűtőberendezések felé fordultak az első idei hőségriadót követő napokban az eMAG vásárlói. A piacvezető hazai e-kereskedő jelentős növekedést tapasztalt az eMAG a léghűtő eszközök iránti keresletben az elmúlt héten: kétszer annyi ventilátor és léghűtő (a ventilátor jégakkukkal hűthető víztartállyal szerelt, speciális változata) talált gazdára, mint a múlt heti forró napokat megelőzően.
Ennél érdekesebb trend, hogy a klímaberendezések iránti kereslet több mint háromszorosára nőtt ugyanebben az időszakban, ami azt mutatja, hogy egyre többen keresnek hosszútávú megoldást a nyári hőség ellen a “tüneti” jellegű megoldások, így a ventilátor vagy léghűtő berendezés helyett. Az eMAG-nál elsősorban a wifin keresztül vezérelhető, kedvező árú split klímaberendezéseket keresik a legtöbben – ezekből egyébként létezik olyan kivitel is, amely egyetlen külső egységről két beltéri egységet is képes kiszolgálni.
Ekker Róbert, az eMAG háztartási kis- és nagygép üzletágának vezetője szerint az eMAG-nál jól látható idei tendencia, hogy egy vásárló nem egy, hanem egyszerre két klímaberendezést is vásárol, hogy hatékonyan le tudja hűteni lakásának több helyiségét, így például a nappalit és a hálószobát is. A forgalmi adatokból az is látszik, hogy bár a jól ismert világmárkák (például Daikin, Gree, LG, Samsung) gépei népszerűek, a magyar vásárlók nem feltétlenül ragaszkodnak ezekhez, például az eMAG saját márkáihoz tartozó Star-Light egyik A++ besorolású splitklímája az egyik legnépszerűbb modell.
“A splitklímák online értékesítése az eMAG-nál már évek óta jelentős forgalmat generál, hiszen sok vásárló maga szereti kiválasztani a számára ideálisnak tartott márkát és modellt – a többszörösére nőtt kereslet ellenére továbbra sincs hiány a léghűtő készülkékekből. Idén már a legtöbb vásárlónk tisztában van azzal, hogy egy klímaberendezések kiszállítása előtt ki kell töltenie egy formanyomtatványt, amelyben nyilatkozik arról, hogy a készüléket a Nemzeti Klímavédelmi Hatóság által hitelesített szakember fogja felszerelni. Ha nem ismer ilyen szerelőt, az eMAG a saját partnerei közül ajánl ilyet. A klímaberendezések iránti vásárlási kedvet az is növeli, hogy a beszerelésre idén nem szükséges heteket várakozni, a megrendelés és a szerelés közt sokszor csupán néhány nap telik el” – mondta Ekker Róbert.
Kapcsolódó cikkek
- Másodpercenként tíz légkondicionálót adnak el világszerte
- Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója
- Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
- Komoly áresés várható a klímapiacon
- A mesterséges intelligencia vajon átírja a klímatörténelmet is?
- Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?
- Már a hálószobában is jelen lehet a mesterséges intelligencia
- Így választhatjuk ki a számunkra tökéletes klímát
- A jó árú élelmiszereket és gépeket keresték a vásárlók 2022-ben
- Fekete pénteki csúcs az eMAG-nál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.