Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
Csatlakozott a Webfleethez a régió egyik vezető szállítmányozási és logisztikai szolgáltatója, a Horváth Rudolf Intertransport Kft., amely közel 30 éve nyújt fuvarozási szolgáltatásokat az európai piacokon.
A vállalat teljes flottája csatlakozik a Bridgestone flottakezelési megoldásának számító Webfleet rendszer online platformjához, ahol egyetlen felületről nyomon követhető a járművek állapota, a vezetési stílus, a flotta eredményessége, a megrendelések, az üzemanyag-fogyasztás és más kulcsfontosságú mutatók. Az együttműködési megállapodás értelmében összesen 350 vontatót, 275 pótkocsit és 120 autóbuszt, furgont és személygépkocsit szerelnek fel a Webfleet telematikai eszközével.
„A telematikai rendszerek elengedhetetlenek a működésünkhöz. A választásunk azért esett a Webfleetre, mert ez a technológiailag legfejlettebb megoldás, amely képes elősegíteni, hogy az EU egész területén tovább javítsuk és optimalizáljuk flottánk működését." – nyilatkozta Horváth Dávid, a Horváth Rudolf Intertransport Kft. üzletfejlesztési igazgatója.
A flottafelügyelet mellett a Webfleetet a tachográfok adatainak távoli letöltésére és a járművezetők vezetési idejének kezelésére is használják majd. A vállalat lehetőséget lát az OptiDrive – vezetési stílusjavító funkcióban is, amely nemcsak az üzemanyag-fogyasztásra van hatással, hanem a biztonság növelésére is, amely a cég személyszállítási szolgáltatásai számára előnyös.
„Nagyon örülünk, hogy bár a magyar piac új piac a Webfleet számára, mégis egyre több helyi vállalat keresi flottakezelési megoldásainkat. Megtisztelő számunkra, hogy a Horváth Rudolf Intertransport Kft. bízik a Webfleetben, és velünk kívánja fejleszteni működését" – tette hozzá Dariusz Terlecki, a Webfleet lengyelországi és kelet-európai kereskedelmi tevékenységekért felelős regionális igazgatója.
A Horváth Rudolf Intertransport Kft. 1995 óta működik a fuvarozási piacon, több mint 110 000 négyzetméter raktárfelülettel rendelkezik, és közel 700 embert foglalkoztat. Legnagyobb ügyfelei közé olyan márkák tartoznak, mint a Bosch, a Rosenberger, a Thyssenkrupp, az Apollo Tyres, a Diehl, a Coloplast, a Bott és Bunge.
Kapcsolódó cikkek
- Eurohub: új struktúrát élesít a Raben Group
- A Palletways négy éve indította el magyarországi hálózatát
- Okoseszközök segítik a DACHSER-t a nemzetközi gyűjtőforgalomban
- Megújul a Trans-Sped flottája
- Nem lesz elég karácsonyi ajándék?
- Elindítja első, két vidéki várost összekötő gyűjtőjáratát a Dachser Magyarországon
- A Dachser üzembe helyezi első hidrogén üzemanyagcellás tehergépkocsiját
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Nagyot nőtt a Dachser a délkelet-európai régióban
- Budapestre érkezik a Dachser új selyemútja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.