Online oktatási központot hoz létre a Palletways
A Palletways Csoport olyan fejlesztéseket hajt végre, amelyekkel tovább javítja az ügyfelek kiszolgálását, növeli az elégedettségi szintjüket és tovább erősíti a szolgáltatásminőséget.
A Palletways Csoporton belül 2023 első félévében a határidőre teljesített kiszállítások közel 2%-kal haladták meg az előző év azonos időszakát. Idén januártól júniusig a szállításról való tájékoztatás és az egy órán belüli kézbesítés igazolása egyaránt 1,4%-kal haladta meg a 2022-es adatokat, míg az összes időben történő teljesítés – amely magában foglalja az átvételt és a kiszállítást is – közel 4%-kal javult.
A kiváló szolgáltatásminőségi adatok további támogatása érdekében a Palletways Group „Oktatási Központot” hozott létre a weboldalán, amely azt a célt szolgálja, hogy a fogyasztók tudják, mire számíthatnak a raklapos szállítással kapcsolatban. Ezen az online felületen oktatóvideók és a témák széles skáláját lefedő gyakran feltett kérdések találhatók, valamint lehetőség nyílik a csapattal való kommunikációra is, ha valaki nem talál választ a kérdésre.
Az Oktatási Központot első sorban azon végfelhasználó ügyfelek számára tervezték, akik online rendelnek árut, és a Palletways „Raklapok a fogyasztóknak” (P2C) szolgáltatásán és a Palletwaysonline-on – a Palletways e-kereskedelmi platformján – keresztül kapják meg a szállítmányt.
Luis Zubialde, a Palletways Group vezérigazgatója elmondta: „Nem mi gyártjuk azokat a dolgokat, amelyeket szállítunk. Mi kizárólag szolgáltatással foglalkozunk. Ez az oka annak, hogy folyamatosan kihívások elé állítjuk magunkat, és időről-időre feltesszük magunknak a kérdést: mit csinálhatnánk jobban. Ezt azért csináljuk, hogy folyamatosan javítsuk a szolgáltatásunk színvonalát, és tovább növeljük a köztünk és a versenytársaink között tátongó szakadékot. Sikereinket a működésünk minden területére kiterjedő folyamatos beruházásainknak köszönhetjük. Az, hogy az online ajánlatunkra fókuszálunk, segít nekünk abban, hogy továbbra is magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk bármilyen méretű és bármilyen ágazatban tevékenykedő ügyfelünknek.”
Balatonyi Balázs, a Palletways magyarországi hálózatának értékesítési vezetője hozzátette: „A hozzánk érkező megkeresések nagy része hasonló témákat követ: az ügyfelek a szállításuk állapotával kapcsolatban érdeklődnek, vagy azt szeretnék tudni, hogyan változtathatják meg a kézbesítési időpontot. Az ezekre és még sok más kérdésre adott válaszokat mostantól egy új, felhasználóbarát felületre gyűjtöttük. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek egy helyen férhetnek hozzá a hasznos információkhoz, amelyek segítenek nekik megérteni, hogy pontosan mire számíthatnak a szolgáltatással kapcsolatban.”
Kapcsolódó cikkek
- A vártnál jobb félévi eredmények a DSV-nél
- Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
- Eurohub: új struktúrát élesít a Raben Group
- A Palletways négy éve indította el magyarországi hálózatát
- Okoseszközök segítik a DACHSER-t a nemzetközi gyűjtőforgalomban
- Megújul a Trans-Sped flottája
- Nem lesz elég karácsonyi ajándék?
- Elindítja első, két vidéki várost összekötő gyűjtőjáratát a Dachser Magyarországon
- A Dachser üzembe helyezi első hidrogén üzemanyagcellás tehergépkocsiját
- Nagyot nőtt a Dachser a délkelet-európai régióban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.