Új piaccal bővíti porfólióját a GLAMI divatkereső
A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég az olasz Stileo divataggregátor felvásárlása után Lengyelországban is megjelent.
A GLAMI.hu divatkereső anyavállalata, a GLAMI Group bejelentette, hogy októbertől Lengyelországban is elérhetővé teszi szolgáltatásait. A vállalat, amely olyan kulcsfontosságú helyi és nemzetközi e-kereskedelmi partnerekkel dolgozik együtt, mint például az Ecipo, a Modivo, az Answear, a Sportano, a Spartoo vagy a Remix, jelenleg összesen több mint 4300 európai webáruház több mint 15 millió termékét teszi kereshetővé egyablakos rendszerben.
„Az elmúlt néhány évben a GLAMI jelentős beruházásokat hajtott végre a gépi tanuláshoz kapcsolódó intelligens technológiák alkalmazásába, és kiváló eredményeket ért el a hasonlóságon alapuló személyre szabott termékajánlók és a méretezhető tartalomkezelési modellek fejlesztése terén. A Lengyelországba történő megjelenésünkkel mostantól a helyi e-kereskedelmi szereplők számára is elérhetővé válnak ezek a technológiai megoldásaink, amelyek egyébként csak a legtőkeerősebb vállalkozások számára lennének hozzáférhetők” – mondta Igor Smolny, a GLAMI Group piacfejlesztési vezetője.
A csehországi székhelyű GLAMI Group 2013-as alapítása óta folyamatosan indította el szolgáltatásait a közép- és kelet-európai országokban (Csehország, Szlovákia, Olaszország, Görögország, Románia, Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Litvánia, Lettország, Észtország, Törökország, Spanyolország), majd 2022-ben felvásárolta az olasz piac vezető divataggregátor oldalát, a Stileot.
„Azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban még több új partner csatlakozzon platformunkhoz tovább gyorsítva ezzel a GLAMI növekedését. A lépés jól illeszkedik hosszú távú stratégiánkhoz, amely szerint célunk Európa legjobb és legelismertebb online divatkereső platformjának felépítése” – nyilatkozta Ján Kešelák, a GLAMI Group vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb magyar cég állhat át a négynapos munkahétre
- A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
- Frissített ötéves tervet terjeszt a közgyűlés elé a Delta Technologies Nyrt.
- Javították a Magyar Telekom hitelkockázati besorolását
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
- Új kereskedelmi igazgató a CETIN Hungary Zrt.-nél
- A Xiaomi 2023 második negyedéves korrigált nyeresége 147%-kal, 5,1 milliárd jüanra nőtt
- A Lenovo negyedéves bevétele 24 százalékkal esett
- Magyar szakember a Schneider Electric régiós vezetésében
- A Magyar Telekom 2023. második negyedéves és első féléves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Uwaizy forradalmi, AI-alapú nyelvtanulási alkalmazást indít el
2024 októberében hivatalosan is elindult az Uwaizy – egy úttörő nyelvtanulási alkalmazás, amely egyedülállóan személyre szabott AI-alapú tanulási élményt kínál. Ami igazán megkülönbözteti az Uwaizy-t a többi nyelvtanuló alkalmazástól, az az, hogy az Uwaizy középpontjában egy mesterséges intelligencia által vezérelt képesség áll, amely képes megismerni minden felhasználót; meghatározza személyiségét, szándékát és személyes kontextusát, hogy olyan szinten tudjon kapcsolatba lépni Önnel, mint más platformokon.
Komoly átrendeződés alatt a gyógyszeripar és az egészségügyi ágazat
A gyógyszeripari és az ún. medtech, azaz orvostechnológiai szektor globális szinten nemcsak az inflációval, az emelkedő kamatlábakkal és a lassabb gazdasági növekedéssel küzdött tavaly, de alaposan átszabják az ágazatot az olyan forradalmi technológiák, mint a generatív mesterséges intelligencia, a geopolitikai környezet és a szabályozási változások – derül ki a Deloitte gyógyszeripar és egészségügyi szektor kilátásaival foglalkozó globális kitekintéséből.