Új piaccal bővíti porfólióját a GLAMI divatkereső
A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég az olasz Stileo divataggregátor felvásárlása után Lengyelországban is megjelent.
A GLAMI.hu divatkereső anyavállalata, a GLAMI Group bejelentette, hogy októbertől Lengyelországban is elérhetővé teszi szolgáltatásait. A vállalat, amely olyan kulcsfontosságú helyi és nemzetközi e-kereskedelmi partnerekkel dolgozik együtt, mint például az Ecipo, a Modivo, az Answear, a Sportano, a Spartoo vagy a Remix, jelenleg összesen több mint 4300 európai webáruház több mint 15 millió termékét teszi kereshetővé egyablakos rendszerben.
„Az elmúlt néhány évben a GLAMI jelentős beruházásokat hajtott végre a gépi tanuláshoz kapcsolódó intelligens technológiák alkalmazásába, és kiváló eredményeket ért el a hasonlóságon alapuló személyre szabott termékajánlók és a méretezhető tartalomkezelési modellek fejlesztése terén. A Lengyelországba történő megjelenésünkkel mostantól a helyi e-kereskedelmi szereplők számára is elérhetővé válnak ezek a technológiai megoldásaink, amelyek egyébként csak a legtőkeerősebb vállalkozások számára lennének hozzáférhetők” – mondta Igor Smolny, a GLAMI Group piacfejlesztési vezetője.
A csehországi székhelyű GLAMI Group 2013-as alapítása óta folyamatosan indította el szolgáltatásait a közép- és kelet-európai országokban (Csehország, Szlovákia, Olaszország, Görögország, Románia, Magyarország, Horvátország, Szlovénia, Bulgária, Litvánia, Lettország, Észtország, Törökország, Spanyolország), majd 2022-ben felvásárolta az olasz piac vezető divataggregátor oldalát, a Stileot.
„Azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban még több új partner csatlakozzon platformunkhoz tovább gyorsítva ezzel a GLAMI növekedését. A lépés jól illeszkedik hosszú távú stratégiánkhoz, amely szerint célunk Európa legjobb és legelismertebb online divatkereső platformjának felépítése” – nyilatkozta Ján Kešelák, a GLAMI Group vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb magyar cég állhat át a négynapos munkahétre
- A GLAMI divatkereső az AI segítségével teszi kereshetővé a fenntartható divatcikkeket a webshopok kínálatában
- Frissített ötéves tervet terjeszt a közgyűlés elé a Delta Technologies Nyrt.
- Javították a Magyar Telekom hitelkockázati besorolását
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
- Új kereskedelmi igazgató a CETIN Hungary Zrt.-nél
- A Xiaomi 2023 második negyedéves korrigált nyeresége 147%-kal, 5,1 milliárd jüanra nőtt
- A Lenovo negyedéves bevétele 24 százalékkal esett
- Magyar szakember a Schneider Electric régiós vezetésében
- A Magyar Telekom 2023. második negyedéves és első féléves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?
Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.