Egyesült a WTS Klient és a Finacont
2024. január 1-jével lezárult a magyar számviteli és adótanácsadói piac két meghatározó szereplőjének – a 25. születésnapját nemrég ünneplő WTS Klient és a Finacont – egyesülése. A közel 300 szakértővel és 4,5 milliárd forintos összesített árbevétellel rendelkező új cég WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. néven működik tovább.
A magyar magánszemélyek által 1998-ban alapított könyvelőiroda, a Klient 2004-ben hozta létre adótanácsadói üzletágát, és 2013-ban csatlakozott a világ egyik vezető adó- és pénzügyi tanácsadó hálózatához, a WTS Globalhoz. A cég az elmúlt 10 év alatt egy 130 főt foglalkoztató, 2023-ban több mint 2,3 milliárd forint éves árbevételű társasággá nőtte ki magát. A németországi központú WTS globális szinten tavaly 226 millió eurós árbevételt ért el, ami 12%-os növekedésnek felel meg az előző évhez képest.
A 2002-ben szintén magyar magánszemélyek által alapított Finacont dinamikus fejlődése egy hasonló méretű cég létrejöttét eredményezte. A vállalat 2023-as várható árbevétele eléri a 2 milliárd forintot, alkalmazottainak száma pedig meghaladja a 135 főt.
Pintér György, a WTS Klient senior partnere, a Finacont korábbi ügyvezető partnere (bal oldalon) és Lambert Zoltán, a WTS Klient ügyvezető partnere (jobb oldalon) – Fotókredit: WTS Klient/Berecz Valter
Lambert Zoltán, a WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. ügyvezető partnere szerint a két cég egyesülésének szinergiája nem csak a szolgáltatások hasonlóságában, hanem azok komplementaritásában is rejlik. „A WTS Klient adótanácsadási és business automation üzletágai, illetve a Finacont pénzügyi outsourcing és HR szolgáltatásai által a közös cég a gazdasági tanácsadási piac teljes termékpalettáját lefedi. A WTS Klient értékei között első helyen áll a megbízhatóság, a szakértelem, a hosszú távú, biztos alapokon nyugvó hazai és nemzetközi partneri, illetve beszállítói kapcsolatok fenntartása, valamint a jövőbe mutató automatizálási folyamatok kiemelt kezelése” – tette hozzá Lambert Zoltán.
Pintér György, a Finacont leköszönő ügyvezető partnere és a duplájára növekedő WTS Klient új senior partnere szerint a WTS Klient több éves tapasztalattal rendelkező szakértői a jövő könyvelési és tanácsadási piacán is helyt állnak. „A cég méretéből adódóan is folyamatosan biztosított a szolgáltatások biztonsága, emellett az ügyfelek egy kézből vehetnek igénybe kulcsfontosságú és az üzleti folyamatokat támogató szolgáltatásokat” – mondta el Pintér György.
Kapcsolódó cikkek
- Új fokozatba kapcsolt Magyarországon a Schneider Electric
- Ismét bekerült a DJSI World indexbe az LG
- Magyar vállalkozás válhat a közép-európai térség legerősebb piaci szereplőjévé
- A Kyndryl a 2023-as év Felelős Munkaadója Magyarországon
- 130 éves lett a Pátria Nyomda
- Daradics Kinga az eMAG Magyarország új ügyvezetője
- Globális innovációs központot nyitott Üllőn a Lenovo
- Az Epson 100%-ban megújuló villamosenergia használatára áll át egész Európában
- Új igazgató a Schneider Electric gyöngyösi gyárában
- A Samsung a világ legjobb munkaadója a Forbes szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.