Egyesült a WTS Klient és a Finacont

forrás: Prím Online, 2024. január 3. 13:31

2024. január 1-jével lezárult a magyar számviteli és adótanácsadói piac két meghatározó szereplőjének – a 25. születésnapját nemrég ünneplő WTS Klient és a Finacont – egyesülése. A közel 300 szakértővel és 4,5 milliárd forintos összesített árbevétellel rendelkező új cég WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. néven működik tovább.

A magyar magánszemélyek által 1998-ban alapított könyvelőiroda, a Klient 2004-ben hozta létre adótanácsadói üzletágát, és 2013-ban csatlakozott a világ egyik vezető adó- és pénzügyi tanácsadó hálózatához, a WTS Globalhoz. A cég az elmúlt 10 év alatt egy 130 főt foglalkoztató, 2023-ban több mint 2,3 milliárd forint éves árbevételű társasággá nőtte ki magát. A németországi központú WTS globális szinten tavaly 226 millió eurós árbevételt ért el, ami 12%-os növekedésnek felel meg az előző évhez képest.

 

A 2002-ben szintén magyar magánszemélyek által alapított Finacont dinamikus fejlődése egy hasonló méretű cég létrejöttét eredményezte. A vállalat 2023-as várható árbevétele eléri a 2 milliárd forintot, alkalmazottainak száma pedig meghaladja a 135 főt.

 

 

Pintér György, a WTS Klient senior partnere, a Finacont korábbi ügyvezető partnere (bal oldalon) és Lambert Zoltán, a WTS Klient ügyvezető partnere (jobb oldalon) – Fotókredit: WTS Klient/Berecz Valter

 

Lambert Zoltán, a WTS Klient Gazdasági Tanácsadó Kft. ügyvezető partnere szerint a két cég egyesülésének szinergiája nem csak a szolgáltatások hasonlóságában, hanem azok komplementaritásában is rejlik. „A WTS Klient adótanácsadási és business automation üzletágai, illetve a Finacont pénzügyi outsourcing és HR szolgáltatásai által a közös cég a gazdasági tanácsadási piac teljes termékpalettáját lefedi. A WTS Klient értékei között első helyen áll a megbízhatóság, a szakértelem, a hosszú távú, biztos alapokon nyugvó hazai és nemzetközi partneri, illetve beszállítói kapcsolatok fenntartása, valamint a jövőbe mutató automatizálási folyamatok kiemelt kezelése” – tette hozzá Lambert Zoltán.

 

Pintér György, a Finacont leköszönő ügyvezető partnere és a duplájára növekedő WTS Klient új senior partnere szerint a WTS Klient több éves tapasztalattal rendelkező szakértői a jövő könyvelési és tanácsadási piacán is helyt állnak. „A cég méretéből adódóan is folyamatosan biztosított a szolgáltatások biztonsága, emellett az ügyfelek egy kézből vehetnek igénybe kulcsfontosságú és az üzleti folyamatokat támogató szolgáltatásokat” – mondta el Pintér György.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01