BNPL az iPonnál: mostantól IzzyPay-jel is lehet fizetni a hardverekért

forrás: Prím Online, 2024. január 24. 15:11

Az IzzyPay, az első magyar lakossági BNPL szolgáltató már elérhető az ország egyik vezető számítástechnikai webáruházában. Ezentúl a világszerte népszerű halasztott fizetési lehetőséggel a vásárlók az iPon kínálatából is válogathatnak. A megrendelt termékekért elég 14 napon belül fizetni, bankkártya adatok megadása nélkül.

Az IzzyPay, Magyarország első lakossági BNPL (Buy Now, Pay Later – Vásárolj most, fizess később) szolgáltatója mostantól már az iPon webáruházában is elérhető. Az IzzyPay használatával a vásárlóknak csak 14 nap elteltével kell kifizetniük a kiszemelt termék árát, így lehetőségük van a pénztárcájuk megterhelése nélkül kézhez venni, kipróbálni azt. Az IzzyPay igénybevételéhez nincs szükség bankkártyaadatokra; gyorsan és egyszerűen használható a személyiigazolvány-szám megadásával.

 

Az iPon, Magyarország egyik legnagyobb számítástechnikai webshopja idén már húsz éve van jelen a piacon, a GKID legfrissebb 2022-es toplistáján a 10 legnagyobb forgalmú online kereskedők között szerepelt. Az iPon eddigi működése során most először vezeti be felületén a BNPL fizetési megoldást, amely elsősorban a kisértékű vásárlások esetén vehető igénybe. Ez egy ideális megoldást nyújthat egyebek mellett számítógépes alkatrészek, kiegészítők vásárlására, legyen az memória vagy SSD bővítés, egy előre nem tervezett monitor vagy gamer periféria vásárlása esetén.

 

„Mindig is igyekeztünk élen járni a technikai újításokban és ez most sincs másként, ezért döntöttünk úgy, hogy a hazai fizetőeszközök terén az egyik leggyorsabban terjedő fintech megoldást, a BNPL-t bevezetjük. Vevőinknek az online vásárlás során a biztonság után a rugalmasság a legfontosabb, és úgy gondoljuk, hogy az IzzyPay segítségével új szintre emelhetjük az informatikai eszközök értékesítését. A halasztott fizetés kiemelkedően hasznos opció lehet számítógépes alkatrészek és kiegészítők vásárlása esetén, hiszen vevőink előre fizetés nélkül élvezhetik kedvező árainkat, a gyors kiszolgálást és ráérnek a terméket 14 nap elteltével kifizetni, amikor az számunkra anyagilag optimálisabb. Fontos számunkra, hogy minden esetben elérhetővé tegyük ügyfeleink számára a választás lehetőségét” – mondta el az együttműködés kapcsán Wittmann István, az iPon kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatója.

 

„Örömmel fogadjuk, hogy egy újabb webáruház adott bizalmat számunkra, ráadásul egy olyan impozáns méretű kereskedő, mint az iPon. Ez is bizonyítja, hogy igenis van igény Magyarországon a vásárlók körében a „vásárolj most, fizess később” pénzügyi szolgáltatásokra. Az Iponnal való partnerségünk révén még szélesebb körű vásárlói bázist szolgálhatunk ki, izgatottan várjuk, hogy egyre több termékkategóriában jelen legyünk” – kommentálta az együttműködést Farkas Róbert, az IzzyPay vezérigazgatója.

 

Az IzzyPay internetes plug-inja tavaly májusban kezdte meg éles működését. Azóta elérhető a magyar szolgáltató fizetési megoldása a legnagyobb webshopmotorok kínálatában, mint a Shoprenter, az Unas vagy a WooCommerce. A jelenlegi partnerwebshopok száma megközelíti a százat, a partnerek között pedig megtalálhatók többek között ruházati és lakásdekorációs webshopok, valamint bababoltok. A partnerek száma folyamatosan bővül, az idei évben további kiemelt partnerek bejelentésével készül az IzzyPay, és hamarosan lehetőség nyílik majd a napjainkban nagy népszerűségnek örvendő lábbeli termékek vásárlására is a halasztott fizetés segítségével.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01