Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?

forrás: Prím Online, 2024. március 1. 19:24

A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?” című hibrid konferenciájának előadói elmondják, hová tart a webkereskedelem 2024-ben.

 

2024 nagy kérdései:

 

  • Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?
  • Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
  • A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?
  • Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?

 

Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere? 

 

 

A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek. 

 

A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.

 

A „Webáruházi trendek – 2024?” című hibrid konferenciára várjuk azokat a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, webshop-marketinges munkatársakat és cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.

 

Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!

 

Earlybird utolsó napja: március 13.

 

Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/webaruhazi-trendek-2024/

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Napelemekkel és repoharakkal újít az Etele Plaza

2024 tavaszától kizárólag megújuló energiát használ az Etele Plaza, ezzel is erősítve elköteleződését a fenntarthatóság iránt. Az átállás részeként a bevásárlóközpont tetejére egy fél focipályányi, közel 3800 négyzetméteren elterülő napelemparkot telepítettek, amely több mint 1900 panelből áll. A 834 kWp teljesítményű rendszer évente közel 797 ezer kilowattórányi áramot termel, ami körülbelül 360 háztartás éves fogyasztásával egyenértékű.

2025. május 16. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Erősen kezdte az évet a Magyar Telekom

2025. május 14. 11:58

Kémháború a Kárpátok árnyékában: kiber-támadások és titkos műveletek az ukrán–magyar fronton

2025. május 10. 17:48

Ezek a diákok újragondolják a holnapot

2025. május 6. 14:41

Szétdarabolás fenyegeti a Google-t?

2025. április 30. 14:43