Magyar cég került be Európa legdinamikusabban fejlődő vállalatai közé
Nem mindennapi eredményt ért el a Dell és HPE márkájú, használt és új szerverek forgalmazásával foglalkozó ServerElite. Az FT 1000 rangsor ugyanis a Financial Times, a világ egyik legelismertebb brit gazdasági napilapjának és a német Statista kutatócég évente megjelenő rangsora, amely a legmagasabb éves átlagos növekedési ráta sorrendjében listázta az európai cégeket.
Ezen a listán mindössze 13 magyar cég szerepel, közte a Maraelite Kft., ami összetettben a 569. helyezést, Magyarországi cégek közül az 5. helyet, míg kategóriájában a 6. helyet érte el.
Az FT 1000 rangsora egy meglehetősen összetett eljárással készül, melynek alapja a legmagasabb éves átlagos növekedési ráta (CAGR) mutató, ami az összetett éves növekedési rátát jelenti. A vállalati növekedési ráták számítása a vállalatok által az adott nemzeti pénznemben benyújtott bevételi adatokon alapul. Mindemellett azonban a listán való szereplésnek még számos kritériuma van, nem egyszerű tehát bekerülni az ezres rangsorba.
„Óriási öröm, büszkeség és egyben jóleső visszaigazolás is ez számunkra, ami bizonyítja azt, hogy jó úton járunk, megbízhatóan, stabilan és jól teljesítünk. Ez az elismerés azonban elvárásokat is támaszt felénk, aminek a jövőben is igyekszünk megfelelni, melynek köszönhetően meglévő és jövőbeli partnereink kizárólag csak nyerhetnek” – mondta el Marosán Andrea, a ServerElite-et üzemeltető Maraelite Kft. ügyvezetője.
Amikor a vásárlás nem nyűg, hanem alternatíva
A mostani elismerés is azt igazolja, hogy a cég 15 éves IT tapasztalattal a háta mögött nem hiába dolgozik azon nap, mint nap, hogy a hazai használt szerver piacot közelebb hozza a vásárlóihoz és így a vásárlás ne nyűg, hanem egy racionális alternatíva legyen akár mikró-, kis és középvállalkozásoknak, akár multinacionális cégek számára is.
„Tisztában vagyunk vele, hogy az IT beruházások komoly forrásokat vonnak el a cégektől, ám azt is tudjuk, hogy azért, mert egy szerver használt, még tökéletesen megbízható és működőképes lehet. Nem előre konfigurált „dobozos” termékeket kínálunk, hanem azt, amire tényleg szükség van, ehhez tanácsadás szolgáltatást is biztosítunk. Értékesítendő szervereinket és a kapcsolódó eszközeinket saját magunk teszteljük, tisztítjuk, kipróbáljuk, frissítjük és az eredmény fényében alakítjuk ki konfigurációinkat, melyeket magabiztosan tudunk ajánlani. Így tudjuk segíteni partnereinket költséghatékony és megbízható IT infrastruktúra kialakításában” – tette hozzá Marosán Andrea.
Kapcsolódó cikkek
- Tervet meghaladó növekedés a Delta Technologiesnál a 2023-24-es üzleti év első felében
- Új vezérigazgató Magyarország legnagyobb HR-szolgáltatójánál
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- A Xiaomi 2023-as korrigált nettó nyeresége 126,3%-kal 19,3 milliárd jüanra emelkedett
- A Continental 2023-ban növelte eredményét és további javulást tervez idénre is
- Új vezetők a Schneider Electric budapesti beszerzési központjában
- Idén is a BÉT Legek között az OXO Technologies Holding
- Története legerősebb évét zárta az SAP Hungary
- Új márka- és marketingkommunikációs igazgató a Yettelnél
- A PlanRadar tovább erősítette jelenlétét az európai piacokon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.