Elindult az eMAG-on a Divatbolt szekció
Annak érdekében, hogy egyszerűbbé tegye az online vásárlást azokazok számára, akik ruhatáruk megújítását tervezik, az eMAG elindította a Divatbolt szekcióját, amelyben több mint 600 ezer termék található. Az eMAG idei első 7 hónapjának értékesítési statisztikái szerint az online áruházban eladott ruhák, cipők és kiegészítők 44 százaléka volt női, 42 százaléka férfi fazonú, 11 százaléka pedig gyermekdivathoz kapcsolódó termék (a fennmaradó néhány százalék uniszex termék).
• Az eMAG-on 2024 első hét hónapjában a divatcikkek értékesítésének 44 százalékát női, 42 százalékát férfi termékek, 11 százalékát pedig gyermekruházat tette ki
• Tízből hét eMAG-on rendelt ruhát vagy lábbelit csomagautomatában vagy átvételi ponton vettek át
• A Divatboltban elérhető termékek 85 százaléka, azaz mintegy 600 ezer termék viseli a Genius-jelvényt: e termékeket az eMAG Genius előfizetők egy meghatározott rendelési érték felett ingyenes kiszállítással vagy csomagautomatás átvétellel vehetik meg
• Villám Visszaküldés: azok az eMAG Genius előfizetők, akik eMAG-fiókjukba elmentették a bankkártyájukat, 30 percen belül visszakaphatják az easyboxon keresztül visszaküldött termékük árát
Az időszak adatai szerint a női cipők sokkal népszerűbbek az eMAG-on, így az idei év első hét hónapjában 53 százalékos részesedésük volt a termékkategóriában szemben a férficipők 28 százalékos, és a gyermekcipők 19 százalékos részarányával. Ugyanakkor a férfiaknak tervezett termékek domináltak a divatkiegészítők között 56%-os részaránnyal, míg a női termékek 37 százalékot, a gyermektermékek pedig 8 százalékot tettek ki.
2024-ben eddig a legnépszerűbb női ruházati kategóriák a fehérneműk és pizsamák, strandruhák, pólók és harisnyák voltak, míg a férfi termékek között a pólók, nadrágok, dzsekik, kapucnis pulóverek és farmerek generálták a legnagyobb eladási számokat. Az lábbelik közül idén az eMAG-on a Skechers, a Nike, a Puma, a Converse és a Tamaris voltak a legnépszerűbb márkák.
„Célunk, hogy a vásárlóknak a legjobb vásárlási élményt nyújtsuk, ezért minden divatcikket és kapcsolódó kiegészítő terméket egy közös felületen tettünk elérhetővé, amelyen a navigáció egyszerű és intuitív. A Divatboltban elérhető termékek 85 százaléka esetében élhetnek az ingyenes házhoz szállítással vagy csomagautomatás átvétellel egy meghatározott rendelési érték elérése esetén a Genius szolgáltatásra előfizetők ügyfelek. Számukra Villám visszaküldés szolgáltatást is kínálunk - ha a nálunk vett ruhák vagy cipők mérete nem ideális, ügyfeleink visszaküldhetik a termékeket egy csomagautomatán keresztül, és 30 percen belül visszakapják a termék árát az eMAG fiókjukban elmentett bankkártyájukra” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az eMAG vásárlói a ruházati termékek több mint háromnegyedét csomagautomatán vagy átvételi pontokon veszik át, míg a lábbelik rendelésekor majdnem tízből hét vásárló választja ezt a kézbesítési lehetőséget. Az ügyfelek gyorsan és könnyen megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb termékeket és ajánlatokat a Sportboltban, valamint a többi dedikált szekcióban, így például a Bababolt, a Hajápolás & Sminbolt, a Kisállatbolt és a Kerti Bolt szekciókban.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a Sportbolt szekció az eMAG-on
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.