A Volvo 300 elektromos teherautóra kapott megrendelést a DSV-től
A Volvo Trucks és a DSV globális logisztikai vállalat 300 elektromos nehézkategóriás tehergépjárműről szóló együttműködési megállapodást írt alá. Ez az üzlet a Volvo elektromos teherautók eddigi legnagyobb kereskedelmi megrendeléseinek egyike. A megrendeléssel a DSV az egyik legnagyobb elektromos nehézkategóriás tehergépjármű-flottával rendelkezik Európában.
A DSV, a szállítás és logisztika globális vezető vállalata gyorsan halad a fenntarthatóbb jövő felé az utakon és az autópályákon. Naponta több ezer teherautó szállít árut a vállalat ügyfelei számára szerte a világon, és az elkövetkező években egyre több lesz elektromos vagy megújuló üzemanyag meghajtással.
A DSV és alvállalkozói a Volvo Trucks-szal együtt megállapodtak abban, hogy 300 kipufogógáz-mentes elektromos teherautó integrálását tervezik a DSV európai tevékenységei során azon terv részeként, hogy a vállalat 2030-ig 2000 elektromos teherautót telepít flottájába. A megrendeléssel a DSV az egyik legnagyobb elektromos nehéz tehergépjármű-flottával rendelkezik Európában.
A megállapodás 500 Volvo teherautóra is kiterjed, a rendkívül üzemanyag-hatékony dízel és gáz hajtásláncokra. Az összes teherautót 2024 és 2026 között tervezik leszállítani.
A grandiózus megrendelés figyelembevételével, a DSV-nek lesz Európa egyik legnagyobb elektromos nehézkategóriás tehergépjármű-flottája. Balra Søren Schmidt – DSV, jobbra Roger Alm – Volvo Trucks (KRPR.hu)
„Nagyon büszke vagyok arra, hogy elmélyíthetem együttműködésünket a DSV-vel. A fenntartható közlekedés és a szén-dioxid-kibocsátás nagymértékű csökkentésének valóra váltásához elengedhetetlen az együttműködés és a valódi változás iránti elkötelezettség. Ez a megrendelés a cégünkbe vetett bizalmuk bizonyítéka, és azt mutatja, hogy a kipufogógáz-mentes szállítás életképes megoldás itt és most” – nyilatkozta Roger Alm, a Volvo Trucks elnöke.
„Az ágazatok közötti együttműködés kulcsfontosságú az éghajlatváltozás elleni küzdelemben, és örömmel bővítjük partnerségünket a Volvóval a közlekedési ágazat károsanyag-kibocsátásának csökkentésére irányuló közös erőfeszítéseinkben. Globális logisztikai vezetőként meg kell próbálnunk a zöld átállás élvonalában maradni, és ez a megállapodás fantasztikus példája annak, hogyan lehet az új technológiákat nagyarányúan piacra vinni, hogy ügyfeleink számára elérhetőbbé tegyük azokat. A Volvóval kötött megállapodás fontos lépés a teherszállítás fenntarthatóbb jövőjének megteremtése felé” – mondta Søren Schmidt, a DSV Road vezérigazgatója.
A DSV-nek szállított új teherautók között szerepel majd az új Volvo FH Aero Electric is, amely egyedülálló aerodinamikus kialakításával még energiahatékonyabb.
A DSV a Volvo csoport legnagyobb áruszállítója, és a cég flottájában már vannak elektromos Volvo teherautók. Ezeket a járműveket Svédországban és Dániában használják, és a DSV mindkét országban töltési infrastruktúrát hozott létre működő elosztóközpontjaiban napelemek által termelt áram felhasználásával.
Mind a DSV, mind a Volvo Csoport elkötelezett a tudományos alapú célok kezdeményezése mellett, amely a Párizsi Megállapodás céljaival összhangban ambiciózus klíma műveleteket hajt végre a magánszektorban.
3800 elektromos teherautó 46 országban
2019 óta a Volvo Trucks több mint 3800 elektromos teherautót szállított ügyfeleinek a világ 46 országába. A Volvo jelenleg az iparág legszélesebb termékpalettáját kínálja nyolc teljesen elektromos modellel, amelyek az alkalmazások széles skálájában kielégítik az igényeket – a városi elosztástól és hulladékkezeléstől a regionális szállításig és építésig. Eddig a Volvo elektromos teherautói több mint 90 millió kilométert vagy 2200 kört tettek meg a világ körül.
Kapcsolódó cikkek
- Mozgásban a gyógyszeripar: az EU-ban már minden harmadik új gyógyszer speciális hűtést igényel
- Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
- Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
- Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
- Innováció a légi szállítmányozásban
- Közel félmillió e-töltőpontra is szüksége lehet Franciaországnak néhány éven belül
- A kánikula sem akadály az új csúcstöltőnek
- Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
- 500 millió eurót lehetne spórolni a vegyes elektromos flottákkal
- Nagy dobásra készül az amerikai posta
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a legújabb Iveco modelleket Miskolcon
Az Iveco Miskolcon mutatta be először teljesen megújult haszongépjármű-palettáját, amely járművek a személyautók kényelmével és tudásával veszik fel a versenyt. Az esemény azonban nem csak a járművek újdonságaira hívta fel a figyelmet, hanem hivatalosan megnyitották a régió egyik legkomplexebb létesítményét is, amely a járművek és sofőrjeik számára egyaránt biztosít feltöltődést és professzionális kiszolgálást.
Az LG és a Mo-Sys közösen fejleszti megoldásait a virtuális produkciós stúdiók számára
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy részesedést szerzett a virtuális gyártási megoldások és a kamerarobotika piacvezető fejlesztőjeként ismert Mo-Sys Engineeringben (Mo-Sys). A stratégiai korai fázisú befektetés és partnerség bővíti az LG képességeit a virtuális gyártási és műsorszórási technológiai szegmensekben, és lehetővé teszi, hogy a vállalat kifinomult hardver- és szoftveralapú megoldások átfogóbb kínálatát nyújtsa.
Hogyan alakítják át az AI PC-k a vállalati IT-rendszereket?
A beépített mesterséges intelligencia funkciókat tartalmazó személyi számítógépek piaca elképesztően gyors ütemben nő, amivel a vállalatoknak is lépést kell tartaniuk a hatékony és sikeres működés érdekében.
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.