Globális szakmai díjat nyert a Körber és a FERLING
Ezüstöt ért a komplex munkavállalói jólléti program a rangos Stevie Awardson. A Körber Hungária a FERLING Kft.-vel együttműködésben pályázva érdemelte ki az egyik legrangosabb nemzetközi szakmai elismerést a pécsi gépgyárban felépített wellbeing programjáért.
A Körbernél deklarált cél a munkavállalói jóllét folyamatos figyelemmel kísérése és hogy dolgozói szívesen járjanak be dolgozni. Az eredmény alacsony fluktuáció és mérsékelt toborzási és betanítási költségek egyrészről, a felhalmozódó szaktudás és tapasztalat házon belül tartása más részről – ebből a felismerésből nőtte ki magát az a munkavállalói wellbeing program, amivel a FERLING és a Körber Hungária ezüst minősítést nyert Achievement in Employee Engagement kategóriában a világ egyik vezető üzleti elismerésén, az amerikai központú Stevie Awardson.
Az idén 30 éves Körber Hungária néhány éve kezdte el rendszerbe szervezve, tudatosan fejleszteni a munkavállalói jólléti programját. Egyes elemei évtizedek óta léteztek, másokat csak a közelmúltban vezettek be – a koncepció szerint dinamikusan bővítik, az igényekhez igazodva rendszeresek az újdonságok. A projekt mostanra a közösségépítés, az egészségmenedzsment és az élethelyzethez igazított, nemcsak anyagi juttatások kombinációjára épül és jelentős hozzáadott értéket képvisel a vállalat munkáltatói márkájában.
A legjobb munkaadóknak kiírt Stevie Awardsra 35 országból több mint ezer nevezés érkezett, amelyet száznál több, nemzetközileg jegyzett szakember bírált el. A Körber Hungária jólléti programja a tízpontos skálán legalább 8,25 pontot kapott a zsűritől – ez ugyanis az ezüst minősítés feltétele.
A FERLING a belső kommunikációban és a külső, employer branding fókuszú kampányok lebonyolításában több mint fél évtizede partnere a Körbernek. Az együttműködés már számos hazai és nemzetközi elismerést eredményezett, a Stevie Awardsról azonban első ízben sikerült díjat elhozni.
Kapcsolódó cikkek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.