Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.
Dobos Krisztián kerek egy évtizede foglalkozik programmatic kampányok menedzselésével. Pályáját a Gemius Hungary munkatársaként, programmatic kampányok kezelésével és webanalitikai tanácsadással kezdte. Később a Mito Performance Senior, majd Lead Programmatic Consultant pozíciójába került, ahol többek között a Nokia, a Decathlon, az OTP Fizz, a Share Now (majd Wigo), az Euronics, az AMC és a Tungsram projektjein dolgozott. Ez a tapasztalat teszi ideálissá a programmatic csapat vezetésére.
Zsatkulák István és Dobos Krisztián
“Minden szakember tudja, hogy a programmatic nem csupán hirdetési felületek eladásáról szól. Az adatok elemzése, a fogyasztói magatartás megértése és a kampányok folyamatos optimalizálása kulcsfontosságú ahhoz, hogy valódi eredményeket érjünk el. Dobos Krisztián érkezésével az ügynökségünk tovább erősödik ezen a területen, hiszen Krisztián mély programmatic tapasztalata és a több száz kampány során szerzett elemzői tudása lehetővé teszi, hogy még hatékonyabb adatalapú stratégiákat alakítsunk ki. Így ügyfeleink nemcsak precíz célzást és optimalizált kampányokat kapnak, hanem hozzáférhetnek egy olyan szakértőhöz, aki képes a legösszetettebb adatelemzési és kampányoptimalizálási feladatok kezelésére is” – mondta Zsatkulák István, az IndependAds alapítója és vezetője.
Dobos Krisztián érkezésével az IndependAds szeretné növelni piaci jelenlétét a programmatic hirdetések területén. Az ügynökség tervei között szerepel a szolgáltatási portfólió kiterjesztése új iparágakra és technológiai fejlesztések alkalmazása, mint például a mesterséges intelligencia és gépi tanulás integrálása a kampánytervezésbe és optimalizálásba.
Az IndependAds egy fiatal, 2023-ban alapított programmatic hirdetési ügynökség, amely a digitális reklámozás egyik leghatékonyabb és legdinamikusabban fejlődő területére, a programmatic technológiákra specializálódott. Az ügynökség célja, hogy ügyfelei számára adatalapú, transzparens és hatékony hirdetési megoldásokat biztosítson. Elsősorban a banki, autóipari és életmód szektor szereplőinek kínál kampányokat, miközben portfóliójuk folyamatosan bővül. Az IndependAds elkötelezett amellett, hogy független szereplőként úttörő legyen a magyar piacon, magas minőségű szolgáltatásaival segítve ügyfelei konverziós céljainak elérését.
Kapcsolódó cikkek
- Új európai vezetőt nevezett ki a Prologis
- Jürgen Klopp a MediaMarkt csapatához igazolt
- A Robert Bosch-sztori: egy autóipari legenda nyomában
- Akadályok nélkül – mindenkire gondoltak a Schneider Electric új gyárának építésekor
- A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében
- Euromoney: nemcsak legjobb bank, de legjobb digitális bank is a K&H idén itthon
- Tizenöt év után elhagyja a Budapesti Értéktőzsdét a Kulcs-Soft
- A Magyar Telekom 2024. második negyedéves eredményei
- ABB – 2024. II. negyedévi eredmények
- Kiadta első ESG-jelentését a Ganz
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai beruházással erősíti magyarországi jelenlétét a DS Smith
Jelentős, 34,4 millió eurós stratégiai befektetéssel növeli innovatív jelenlétét Magyarországon a fenntartható, papíralapú csomagolási megoldások vezető szállítója, a DS Smith a Nemzeti Befektetési Ügynökség támogatásával. A három kiemelt telephely fejlesztését célzó, várhatóan 2026 áprilisában lezáruló projekt Füzesabonyban, Nagykátán és Győrben valósul meg, 40%-kal növelve a gyártási kapacitást. A vállalat a beruházással tovább erősíti pozícióját az innovatív és fenntartható csomagolási megoldások terén, beleértve a műanyag kiváltásának alternatíváit, valamint a körkörös gazdaság elősegítését.
Elnyerte a Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjat a Schneider Electric új okosgyára
A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő intelligens megoldások alkalmazása mellett kiemelt figyelmet fordítottak a fenntarthatóságra.