Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása
A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft.
A tőzsdei kereskedéstől való elfordulás előzménye, hogy a tulajdonosok és a menedzsment megállapította, hogy a kitűzött bővülési- és fejlesztési tervek finanszírozását saját erőből képesek lebonyolítani, így nem érzik indokoltnak, hogy a cégrészvények a továbbiakban nyilvános kereskedésben maradjanak.
Az éves osztalékkifizetésről a rendes közgyűlés már áprilisban döntött, ezt követően hívta össze az igazgatóság a rendkívüli közgyűlést, amely szeptember 16-án nagy többséggel fogadta el a cégvezetés előterjesztését a nyílt kereskedésben lévő részvények kivezetéséről és a cégforma zártkörű részvénytársasággá történő átalakításáról.
A hivatalos közgyűlési határozatot követően, a részvények társaság általi megvásárlása a törvényileg meghatározott folyamat és részvényárfolyam mellett történik meg azon részvényesek esetén, akik élni kívánnak ezzel a lehetőséggel. „12 milliárd forintot is meghaladó cégértéken vásárolja majd meg a Kulcs-Soft a részvényeit – ez pedig mindenképpen a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő piaci szereplők közé emeli a céget az IT szektorban” – mutat rá egy fontos részletre Szabó Ervin, a Kulcs-Soft vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- 82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
- Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
- Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
- Új európai vezetőt nevezett ki a Prologis
- Jürgen Klopp a MediaMarkt csapatához igazolt
- A Robert Bosch-sztori: egy autóipari legenda nyomában
- Akadályok nélkül – mindenkire gondoltak a Schneider Electric új gyárának építésekor
- A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében
- Euromoney: nemcsak legjobb bank, de legjobb digitális bank is a K&H idén itthon
- Tizenöt év után elhagyja a Budapesti Értéktőzsdét a Kulcs-Soft
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.