Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés idei díjazottjai: az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel. Az elismeréseket szeptember 19-én, a MÜPA-ban megrendezésre került Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői.
A Green Pledge kezdeményezést az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) még 2022-ben hívta életre azzal a céllal, hogy a hazai marketing-, és reklámipar szereplői saját működésük és a marketing kommunikációs gyakorlatok készítése során még nagyobb figyelmet fordítson a környezetvédelemre, a környezet megfelelő ábrázolására, illetve a greenwashing elkerülésére.
Az ezt igazoló védjegyet idén is azok a szervezetek és vállalatok érdemelték ki, akik fotókat és adatokat is tartalmazó esettanulmányokkal mutatták be a 20 tagú szakmai grémium számára a témában elért példás eredményeiket.
A pályázók közül idén 13-an – az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel – vehették át ünnepélyes keretek között a Green Pledge védjegyeket szeptember 19-én, a MÜPA-ban megrendezett Marketing Summiton.
Dr. Bándi Gyula, zöld ombudsman, az alapvető jogok biztosának a jövő nemzedékek érdekvédelmét ellátó helyettese, a zsűri elnöke az idei pályázatokkal kapcsolatban kiemelte: „A beérkező pályázatok száma és az általuk átfogott témák változatossága örvendetesen növekedett, egyre komolyabb feladatot adva ezzel a zsűrinek. Külön figyelmet érdemel, ahogy a reklám és marketing feladatokat ellátó vállalkozások is egyre nagyobb figyelmet szentelnek a környezetbarát megoldásoknak – egyre izgalmasabb és innovatívabb módokon megközelítve azt. És ha ezzel még saját piaci szerepükre is pozitív hatást tudnak gyakorolni, az olyan haszon, amit feltétlenül megérdemelnek”.
Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára és a Green Pledge koordinátora hozzátette: „Az idén második születésnapját ünneplő Green Pledge program, mind a pályázó vállalkozások növekedésével, mind pedig az értékelésre küldött pályamunkák mennyiségével és minőségével bizonyította azt, hogy szükség van a reklámszakma zöld téma iránt felelős gondolkodását és magatartását bemutató kezdeményezésre. Példaértékűnek tekintem azt a szoros és összehangolt együttműködést, melyet a három irányadó szakmai szervezet – az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ – végez a Green Pledge program folyamatos fejlesztése és a sikeres megvalósítása érdekében.”
A munka nem áll meg, a most nem díjazott pályázatokat – némi átdolgozással, fejlesztéssel – szívesen várjuk jövőre! A Green Pledge program részletei megtalálhatók a kezdeményezés hivatalos oldalán, a https://www.greenpledge.hu címen.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentős szakmai sikerrel zárult az ELTE pályaorientációs és tehetséggondozó programja
- 24. alkalommal lehet jelölni a reáltárgyak legjobb oktatóit a Rátz Tanár Úr Életműdíjra
- Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
- Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
- A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
- 50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz 255 rászoruló család és közintézmény
- Idén is keresik a legjobb honlapokat
- A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
- Robotok a bankban? Már itt tartanak a pénzintézetek
- A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A napelemek energiájának kihasználásához nyújt útmutatást egy új jelentés
Egyre több figyelmet fordítanak a fenntarthatósági célok elérésére a kereskedelmi ingatlanpiac szereplői, ezért a megoldásokat kereső ingatlantulajdonosok és bérlők számára kulcsfontosságúvá válnak a napelemes rendszerek. Az energiahatékonysággal kapcsolatos növekvő igények és a szén-dioxid-mentesítésre való törekvések fényében a napelemes megoldások jelentős környezeti, gazdasági és stratégiai előnyöket biztosítanak az ingatlanszektor számára.
Az LG vezérigazgatója bemutatta a vállalat 2025-ös versenyképességi és növekedési stratégiáját
William Cho, az LG Electronics (LG) vezérigazgatója, valamint a vállalat kulcsfontosságú vezetői egy Las Vegasban (Nevada, USA) tartott sajtótájékoztatón ismertették a vállalat 2025-ös üzleti stratégiáját. A vezérigazgató elmondta, hogy a gyorsan változó globális piaci környezethez igazodó megvalósítási stratégiákkal kell kiépíteni a strukturális versenyképességet és felgyorsítani a minőségi növekedést.
Az ESG a MAGE Fenntarthatósági Fórumának központi témája
Szalóczy Miklós, a Magyar Gépjárműipari Egyesület (MAGE) Fenntarthatósági Szakmai Fórumának vezetője, a Robert Bosch Kft. GST Energy energiakérdésekkel foglalkozó globális munkacsoportjának vezetője adott betekintést a Fórum működésének elmúlt egy évébe.
ViennaBusiness – Bécs új innovációs platformja
Bécs városa új, nemzetközi üzleti weboldalt indított el "ViennaBusiness" néven, amelynek célja, hogy a város gazdasági központként is vonzóbbá válhasson a világ számára. Emellett a program nemzetközi cégeket, startupokat és szakembereket karol fel és többek közt abban is segít nekik, hogy könnyebben letelepedhessenek Bécsben.