A Continental kampányt indít a kultúrált és balesetmentes közlekedésért
„Jó úton járunk?” címmel viselkedésformáló kampányt indított a Continental Magyarország, melyben többek között Rékasi Károly példáján keresztül és számtalan szemléletes statisztika segítségével mutatja be a cég, hogy milyen komoly következményei lehetnek az apró közlekedési figyelmetlenségeknek, kihágásoknak. A német technológiai vállalat így nem csupán megannyi hazánkban gyártott vagy fejlesztett termékével és megoldásával tesz nap mint nap a balesetmentes közlekedésért, de kampányával most felhívja a figyelmet az egyén felelősségére is.
• „Jó úton járunk?” címmel viselkedésformáló kampányt indít a hazai Continental
• A kampány dokumentumfilmjében többek között Rékasi Károly balesetén keresztül ismerhetjük meg az apró kihágások sokszor tragikus kimenetelét
• A vállalat Vision Zero célkitűzésének célja a halálos közúti balesetek kiküszöbölése
A magyar közlekedési morál állapotát vizsgálja a vállalat
Az elmúlt években a közlekedési kultúra színvonala megdöbbentően leromlott Magyarországon. Számos kutatás rámutat, hogy a komoly szabálysértések mellett szinte mindenki követ el kisebb szabálytalanságokat a hétköznapokban. Legyen szó besorolás megtagadásáról, indexelés elfelejtéséről vagy akár ártatlannak tűnő, kocsisorok közötti gurulásról. Ezekről sokszor úgy vélekedünk, hogy még “beleférnek”, sőt tulajdonképpen csupán az előírások „rugalmas értelmezése“. Azonban nem is gondolunk rá, hogy ezek az apróbb kihágások sokszor tragikus kimenetelűek lehetnek. Erre szeretné felhívni a figyelmet a Continental új kampánya, amelyben szembesíti az embereket azokkal a gondolatokkal és vélekedéssel, amivel a hétköznapokban közlekedünk.
„Nem csupán az autósokat vagy a kerékpárosokat szólítjuk meg, hanem mindenkit, aki részt vesz a közlekedésnek nevezett társasjátékban, hiszen csak együtt, egymásra odafigyelve tudunk tenni a balesetmentes közlekedésért. Mi menetbiztonsági termékeinkkel és megoldásainkkal járulunk hozzá a közös célhoz, kampányunkban pedig arra kérjük a közlekedés résztvevőit, hogy ők is vegyék ki a saját részüket. Értsék meg a sokszor elbagatellizált problémák fontosságát és mindenki a maga módján tegyen egy biztonságosabb jövőért” – mondta el Takács István, a Continental Magyarország kommunikációs igazgatója.
A kampány weboldalán elérhető dokumentumfilm azt vizsgálja, hogy milyen állapotban van a közlekedési morál napjainkban. A film arra is kitér, hogy a közlekedésben résztvevők hogyan élik meg helyzetüket és szerepüket az utakon. A film elgondolkodtató adatokkal világít rá arra, hogy a szabályok rugalmas értelmezése – amit néha még erénynek is tartunk – mennyire veszélyes helyzetekhez vezethet. A film narrátora, Rékasi Károly, aki motorosként egy figyelmetlenségből bekövetkezett közlekedési baleset áldozata lett néhány évvel ezelőtt.
A vállalat Vision Zero célkitűzésének célja a halálos közúti balesetek kiküszöbölése
A gumiabroncsok jelentik az egyetlen érintkezési pontot a jármű és az út között, ezért a Continental termékfejlesztő csapatai azon dolgoznak, hogy a gumiabroncsok mindig kiváló fékteljesítményt, maximális biztonságot és tiszta vezetési élményt nyújtsanak. Emellett hazánkban több száz mérnök dolgozik a cég fejlesztési központjaiban és Kelet-Európa legnagyobb vállalati kézben lévő tesztpályáján különböző menetbiztonsági megoldások fejlesztésén és tesztelésén. A német vállalat magyarországi gyáraiban a világ meghatározó autómárkáinak végzi autóelektronikai termékek gyártását, kimagaslóan fejlett és innovatív technológiákat alkalmazva a járműelektronika szinte minden területén. A fejlesztések elsődleges célja a kényelem mellett a biztonságos és balesetmentes közlekedés a hétköznapokban.
Kapcsolódó cikkek
- Itt a jövő gumiabroncsa, újrahasznosított anyagokból
- Bridgestone abroncsokon gurul a Lamborghini új szuperautója
- Kizárólag Continental gumiabroncsokkal szerelik fel a Brabus két tuningautóját
- A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
- A világ tíz legnagyobb e-jármű-gyártója a Continental gumiabroncsaira támaszkodott 2023-ban
- A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
- A Continental abroncsa megnyerte a német Auto Zeitung autógumi tesztjét is
- A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
- A Continental 2023-ban növelte eredményét és további javulást tervez idénre is
- A Continental első helyezést ért el az ADAC nyári gumiabroncs tesztjén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ leggyorsabb billentyűzete még okosabb, erősebb és gyorsabb lett!
A SteelSeries, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával bemutatta legújabb innovációját, az Apex Pro Gen 3 sorozatú billentyűzeteket.
Kiderült, milyen felújított telefonokat vásárolnak a diákok
Egy diákkedvezményes kuponnal rendelő ügyfél fejlettebb és újabb okostelefont vásárol egy átlagos vásárlónál. A Rejoy a Diverzum diákkedvezményes platformmal közösen vizsgálta meg, miként befolyásolta az iskolai mobilhasználati szokások változása a diákok készülékvásárlási szokásait.
KPMG x Brain Bar 2024: Fókuszban a jövő vezetői és technológiai megoldásai
Idén ötödik alkalommal szakmai együttműködő partnere a KPMG a most 10 éves Brain Bar Fesztiválnak. A Brain Bar Európa legnagyobb jövőfesztiválja, ahol a kiemelkedő hazai és külföldi véleményvezérek, üzleti vezetők és meghatározó kulturális szaktekintélyek osztják meg gondolataikat a 21. század legégetőbb kérdéseiről.
SEO PowerSuite: a legjobb asztali SEO eszköz!
A mai keresőoptimalizálásban nélkülözhetetlenek a SEO eszközök, legyen szó helyezés monitorozásról, technikai Auditról, vagy akár linkprofil vizsgálatról. Én rengeteg ilyen eszközt használok, ezek közül az egyik a SEO PowerSuite, a kedvenc funkcióm pedig a TF-IDF elemzés. De ne szaladjunk ennyire előre. Kezdjük az elején! Szuhi Attila, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője mutatja a részleteket.
A Viber ismertette a megbízható márka-felhasználói kommunikáció jövőjét Magyarországon
A Rakuten Viber, a vezető globális kommunikációs platform, amely világszerte több százmillió felhasználót köt össze biztonságosan több ezer márkával, bemutatta az alkalmazás legújabb funkcióit, amelyekkel még hatékonyabb és megbízhatóbb lehet a magyar vállalkozások és fogyasztók közötti kommunikáció, és interakció.