Már több mint 200 ezren használják az eMAG Genius hűségprogramját

forrás: Prím Online, 2024. október 2. 11:28

A szolgáltatás indulása óta eltelt négy hónap alatt több mint 200 ezren aktiválták a Geniust az eMAG fiókjukban: az eMAG előfizetéses hűségszolgáltatása a Budapesten és Pest vármegyében, illetve a Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyében élő ügyfelek körében a legnépszerűbb. Az ezekből a régiókból érkező megrendelések együttesen az összes Genius-rendelés több mint felét teszik ki. 

 

● Az eMAG Genius szolgáltatás a Budapesten és Pest vármegyében, illetve Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyékben élő ügyfelek körében a legnépszerűbb

● A tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb termékkategóriák a több mint 12 millió Genius logóval ellátott termék között 

● A Genius-előfizetők rendeléseinek több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át 

● Az eMAG becslése szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a hazai vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeiken.

 

Ezek az ügyfélkedvenc Genius-termékek 

 

Az eMAG.hu-n elérhető több mint 12 millió, Genius-jelvényt viselő termék közül a tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb kategóriák.   

 

Az eMAG májusban indította el Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amely nemcsak különleges ajánlatokat kínál, hanem ingyenes csomagautomatás átvételt vagy kiszállítást is biztosít az előre meghatározott rendelési értéket*  elérő vásárlók számára a Genius logóval ellátott, több mint 12 millió termék esetében.  

 

 

Az eMAG statisztikái szerint a geniusos rendelések több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át az ügyfelek, a fennmaradó hányadukat pedig házhoz szállítással kérik. Az eMAG becslései szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeken.

 

„Az eMAG Genius jól teljesített a nyár és az iskolakezdés időszakában, több mint 200 ezer ügyfelünknek segített csökkenteni a sorban állással töltött időt, és jelentős összegeket takarított meg a logisztikai költségeken és a különleges ajánlatokon. Azon dolgozunk, hogy még többen vegyék igénybe előfizetéses hűségszolgáltatásunkat, és ezek a felhasználók az év hátralévő részében még gyakrabban visszatérő vásárlókká váljanak” – nyilatkozta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

Felmérés: ezt várják az internetezők egy előfizetéses hűségszolgáltatástól 

 

Az eMAG idén májusban indította el az eMAG Geniust, a szolgáltatás 4990 forintos éves díjért, de legfeljebb tíz megrendelés erejéig, hat hónapon át tartó ingyenes próbaidőszakkal, kötelezettségek nélkül kipróbálható. A bevezetéskor a GKID piackutató cég az eMAG megbízásából reprezentatív felmérést végzett a magyar felnőtt internetezők körében az előfizetéses online hűségprogramokról. 

 

A felmérésben részt vevők legnagyobb hányada (17%) az eMAG Geniusról hallott a Magyarországon elérhető előfizetéses hűségprogramok közül. Az eredmények szerint majdnem minden negyedik vásárló többször is rendelt már a Genius programban, mióta feliratkozott rá. A férfi és női válaszadók hasonló arányban gondolják úgy, hogy az előfizetéses hűségprogram jó dolog (a nők 21%-a, a férfiak 22%-a), mert megéri a visszatérő vásárlóknak.   

 

A legtöbb válaszadó azt mondta, hogy online vásárlás (42%), utazás- és szállásfoglalás, valamint készételrendelés (16%), jegyvásárlás (15%) és digitális szolgáltatások (10%) esetén használna előfizetéses hűségprogramot.  

 

____________________________

*A Genius logóval jelölt termékek esetén 3990 forint feletti vásárlás esetén érhető el ingyenes átvétel. 8990 forint feletti rendelési érték esetén pedig ingyenes házhozszállítás elérhető az eMAG által forgalmazott, Genius jelvénnyel ellátott termékekre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?

2024. október 4. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37