Már több mint 200 ezren használják az eMAG Genius hűségprogramját
A szolgáltatás indulása óta eltelt négy hónap alatt több mint 200 ezren aktiválták a Geniust az eMAG fiókjukban: az eMAG előfizetéses hűségszolgáltatása a Budapesten és Pest vármegyében, illetve a Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyében élő ügyfelek körében a legnépszerűbb. Az ezekből a régiókból érkező megrendelések együttesen az összes Genius-rendelés több mint felét teszik ki.
● Az eMAG Genius szolgáltatás a Budapesten és Pest vármegyében, illetve Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyékben élő ügyfelek körében a legnépszerűbb
● A tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb termékkategóriák a több mint 12 millió Genius logóval ellátott termék között
● A Genius-előfizetők rendeléseinek több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át
● Az eMAG becslése szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a hazai vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeiken.
Ezek az ügyfélkedvenc Genius-termékek
Az eMAG.hu-n elérhető több mint 12 millió, Genius-jelvényt viselő termék közül a tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb kategóriák.
Az eMAG májusban indította el Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amely nemcsak különleges ajánlatokat kínál, hanem ingyenes csomagautomatás átvételt vagy kiszállítást is biztosít az előre meghatározott rendelési értéket* elérő vásárlók számára a Genius logóval ellátott, több mint 12 millió termék esetében.
Az eMAG statisztikái szerint a geniusos rendelések több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át az ügyfelek, a fennmaradó hányadukat pedig házhoz szállítással kérik. Az eMAG becslései szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeken.
„Az eMAG Genius jól teljesített a nyár és az iskolakezdés időszakában, több mint 200 ezer ügyfelünknek segített csökkenteni a sorban állással töltött időt, és jelentős összegeket takarított meg a logisztikai költségeken és a különleges ajánlatokon. Azon dolgozunk, hogy még többen vegyék igénybe előfizetéses hűségszolgáltatásunkat, és ezek a felhasználók az év hátralévő részében még gyakrabban visszatérő vásárlókká váljanak” – nyilatkozta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.
Felmérés: ezt várják az internetezők egy előfizetéses hűségszolgáltatástól
Az eMAG idén májusban indította el az eMAG Geniust, a szolgáltatás 4990 forintos éves díjért, de legfeljebb tíz megrendelés erejéig, hat hónapon át tartó ingyenes próbaidőszakkal, kötelezettségek nélkül kipróbálható. A bevezetéskor a GKID piackutató cég az eMAG megbízásából reprezentatív felmérést végzett a magyar felnőtt internetezők körében az előfizetéses online hűségprogramokról.
A felmérésben részt vevők legnagyobb hányada (17%) az eMAG Geniusról hallott a Magyarországon elérhető előfizetéses hűségprogramok közül. Az eredmények szerint majdnem minden negyedik vásárló többször is rendelt már a Genius programban, mióta feliratkozott rá. A férfi és női válaszadók hasonló arányban gondolják úgy, hogy az előfizetéses hűségprogram jó dolog (a nők 21%-a, a férfiak 22%-a), mert megéri a visszatérő vásárlóknak.
A legtöbb válaszadó azt mondta, hogy online vásárlás (42%), utazás- és szállásfoglalás, valamint készételrendelés (16%), jegyvásárlás (15%) és digitális szolgáltatások (10%) esetén használna előfizetéses hűségprogramot.
____________________________
*A Genius logóval jelölt termékek esetén 3990 forint feletti vásárlás esetén érhető el ingyenes átvétel. 8990 forint feletti rendelési érték esetén pedig ingyenes házhozszállítás elérhető az eMAG által forgalmazott, Genius jelvénnyel ellátott termékekre.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az eMAG-on a Divatbolt szekció
- Elindult a Sportbolt szekció az eMAG-on
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.