A TCL jövőképe 2025-re
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője, felfedte jövőképét a következő évre, melyben az emberközpontú technológia élvonalába helyezi magát. A CCS Insight vezető technológiai elemző és tanácsadó cégnek adott videós interjújában Stefan Streit, a TCL Europe marketingigazgatója megosztotta a vállalat céljait és meglátásait a 2025-öt meghatározó technológiai trendekről.
A felhasználóközpontú megközelítés iránt elkötelezett TCL célja, hogy újradefiniálja a mobil- és szórakoztatóelektronikai piacot, a valós igényeket helyezve előtérbe a technikai specifikációk helyett. A világ második legnagyobb kijelzőgyártójaként a TCL arra használja szakértelmét, hogy a mindennapi kihívásokat céltudatos, felhasználóközpontú élményeken keresztül oldja meg.
„A TCL-nél azokra a technológiákra fókuszálunk, amelyek jobbá teszik az életet. Az a célunk, hogy emberközpontú megoldásokat hozzunk létre. amelyek kiegyensúlyozott digitális élményt nyújtanak. Az 5G és az okosotthonok összekapcsolhatóságának fejlesztésével segítünk a családoknak, hogy magabiztosan használhassák a technológiát olyan partnerekkel együttműködve, akik egy egészségesebb, összehangoltabb jövőt támogatnak.” – Stefan Streit, a TCL Europe marketingigazgatója
Nézd meg a CSS Insight interjúját Stefan Streittel
Hogyan hozhat a TCL egy kiegyensúlyozottabb jövőt
A világot egyre jobban befolyásolja a technológia, ezért a TCL merész lépéseket tesz annak érdekében, hogy olyan technológiákat hozzon létre, amelyek az egészséget helyezik előtérbe. A TCL, kihasználva globális képernyőszakértő szerepét, szembeszáll a modern élet által állított, sokakból aggodalmat kiváltó kihívásokkal, mint például a képernyőhasználati idő, a szem megerőltetése és a digitális zavaró tényezők. Az olyan innovációkkal, mint az NXTPAPER, a vállalat olyan kijelzőket tervez, amelyek nemcsak lenyűgöző látványt nyújtanak, hanem aktívan támogatják a felhasználók egészségét és kényelmét is.
Az új NTXPAPER mobiltelefonok „Színes papír” és „Max Ink” üzemmóddal vannak felszerelve, így a felhasználók könnyedén válthatnak az élénk színű kijelzőmód és a tradicionális olvasási mód között. A Max Ink mód meghosszabbítja az akkumulátor üzemidejét, így akár hét napon át tartó olvasást biztosít. Az Eye Care Assistant értesítést küld, ha ideje szünetet tartani, ezzel is hangsúlyozva a TCL felelősségteljes digitális interakciók iránti elkötelezettségét. Ezen felül a TCL 50 NXTPAPER 5G és a TCL 50 Pro NXTPAPER 5G 81-es és 78-as Eco Ratingjével a TCL megerősíti a fenntarthatóság iránti törekvését.
Úton egy zökkenőmentesen összekapcsolt rendszer felé
A TCL NXTPAPER széria beépített AI-funkciókkal rendelkezik, melyeket a Microsoft felhőalapú technológiája biztosít. A legfontosabb technológiai fejlesztések között szerepel a Text Assistant és a Voice Memo, amik nagyban megkönnyítik és az egyéni igényekhez szabják a mindennapos feladatokat, mint például az olvasást, az írást és a megbeszélések szervezését. A mesterséges intelligencia alapú megközelítés nem csupán a termelékenységet segíti elő: gond nélkül illeszkedik a felhasználók napi rutinjába, így kényelmet és fejlett együttműködést kínál a technológiával, miközben biztosítja a legmagasabb szintű adatvédelmet és biztonságot.
Az innováció iránti elkötelezettsége részeként a TCL nem csak a technológia és az élet harmóniájára fókuszál, hanem élvonalbeli 5G megoldásaival a csatlakoztathatóság határait is feszegeti. A CSS Insight iparági előrejelzéseivel összhangban, amelyek az csatlakoztathatóság iránti kereslet növekedését jósolják, a TCL bővíti 5G-portfólióját és RedCap (Reduced Capability – csökkentett képességek) technológiáját olyan termékekkel, amelyek elérhetővé és megbízhatóvá teszik a nagysebességű, megbízható kapcsolatokat.
Ezen felül a TCL vertikális integráció révén széles ezközkínálatra építhet, hiszen termékei és szolgáltatásai zökkenőmentesen kapcsolódnak egymáshoz, így az élet minden területén átfogóbb és egységesebb élményt nyújtanak a felhasználóknak.
Partnerség egy felelősségteljes technológiai jövőért
A TCL környezetvédelmi erőfeszítései tovább erősítik értékajánlatát. A TCL Communication 2024-ben arany minősítést kapott az EcoVadis-tól, és számos ISO-tanúsítvánnyal rendelkezik, amelyek igazolják elkötelezettségét a szén-dioxid-gazdálkodás és a fenntarthatóság mellett.
A TCL jövőképe magában foglalja az iparági párbeszéd ösztönzését a felhasználóközpontúság terén. A digitális detoxra és egészségbarát funkciókra összpontosítva a TCL eszközei megfelelnek az egyre nagyobb igényeknek a felelősségteljesebb technológia iránt. A TCL bizonyítja, hogy a fejlett technológia a felhasználók jóllétét helyezheti előtérbe a kiemelkedő funkcionalitás mellett, és vonzó megoldást kínál azoknak a partnereknek, akik valóban hasznos termékeket szeretnének nyújtani felhasználóiknak.
Kapcsolódó cikkek
- A TCLArt rendezőpartnerként debutált az Art Basel Paris művészeti vásáron
- Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
- Az ABB öt új, hibrid-elektromos komphajó hajtóművének szállítására nyert kizárólagos szállítói megbízást
- NGM: Fábián Gergely a Sanghaji AI-konferencián ismertette Magyarország szakpolitikai célkitűzéseit
- Megvannak a Magyar Ipari Célgép Nagydíj idei nyertesei
- A TCL megmutatja, milyen is a valódi moziélmény az otthonunkban
- Trónkövetelők: ez a négy technológia száll versenybe a mesterséges intelligenciával 2024-ben
- Tech Trends 2024: Hogyan lehet technológiai lemaradásból modernizációs versenyelőny?
- A TCL az intelligens kijelzőtechnológia teljes spektrumát mutatta be az MWC-n
- A TCL két egymást követő évben is a világ 2. legjobb tévémárkája lett
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.