Átütő sikerként értékelik a kiállítók az 56. Műegyetemi Állásbörzét
A szervezők munkájával, az előzetes tájékoztatással és az ügyintézéssel is maradéktalanul elégedettek voltak az 56. Műegyetemi Állásbörze kiállítói. A rendezvényt követően készített felmérés szerint a résztvevő vállalatok kiemelkedően jónak ítélték az esemény előtti és alatti kommunikációt, a többség a látogatók számával is elégedett volt. A következő állásbörzét 2025. március 11-12-én rendezik, a megkérdezett cégek 90 százaléka arra készül, hogy kiállítóként ismét megjelenik majd az eseményen.
Az 56. Műegyetemi Állásbörzét 2024. október 8-9. között rendezték meg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, ahol a hagyományoknak megfelelően kötetlen formában találhattak egymásra a pályakezdő hallgatók és a munkáltatók. Az ismét tízezreket megmozgató eseményen idén is változatos programokkal várták az érdeklődőket, a látogatóknak több, mint 120 kiállítóval volt lehetőségük személyesen is megismerkedni.
Az eseményt követően, a szervezők által készített felmérésből kiderült, hogy a kiállítók kiemelkedően elégedettek voltak: a 81 megkérdezett cég 60 százaléka az értékelésnél megadott ötfokozatú skálán maximálisra értékelte a rendezvény színvonalát.
A kiállítóktól 4,6-os átlagot kapott a skálán a szervezők által előzetesen nyújtott tájékoztatás, valamint az állásbörzéhez kapcsolódó ügyintézés és a szervezők munkája egyaránt.
A kiállító vállalatok képviselőit kérdezték arról is, hogy mennyire elégedettek a Műegyetemi Állásbörze közösségi oldalaival, ideértve a Facebook és az Instagram mellett a LinkedIn-t, a Youtube-ot, a Spotify-t és a Tiktokot is. A túlnyomó többség 4-es vagy 5-ös értékelést adott, ami ugyancsak 4,6-os átlagnak felel meg.
Hasonlóan magas elégedettséget mért a kutatás a rendezvény honlapjáról, az ott fellelhető információkról, a rendezvény előtti és alatti kommunikációról, illetve a cégkatalógusról is.
Az esemény minőségével történő elégedettséget jelzi az is, hogy a megkérdezett cégek 90 százaléka jelezte, jövő tavasszal is meg kíván jelenni kiállítóként. Az immár 57. Műegyetemi Állásbörzét 2025. március 11-12-én rendezik, az őszi kiállítás pedig a jelenlegi tervek szerint, 2025. október 14-15-én lesz.
A következő állásbörzéken ismét újdonságok várják majd a résztvevőket, a szervezők sok új ötlettel készülnek, hogy tovább emeljék a színvonalat. A jövő év a Műegyetemi Hallgatói Kft. életében a megújulásról szól, ami garantáltan visszaköszön majd a társaság által szervezett eseményeken is.
Kapcsolódó cikkek
- Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
- Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
- Csaknem ötven munkaadó várta a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
- Így áll a munkaerőpiac 2024-ben: hány jelentkezést nyújt be egy átlagos álláskereső?
- Több időt igényel az álláskeresés, mint egy évvel korábban
- Ezek a diplomák a legkeresettebbek jelenleg a munkaerőpiacon
- Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az „interjúhalál”
- Mire kíváncsiak az IT-sok az álláskeresés során?
- Félszáz kiállító és több száz álláslehetőség várta a hallgatókat a Széchenyi-egyetem állásbörzéjén
- Mindenidők legsikeresebb állásbörzéjét tartották ősszel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.