Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
A harmadik negyedévben jelentős lépéseket tett fenntarthatósági programja megvalósítása érdekében a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat, ennek köszönhetően jó úton halad ahhoz, hogy teljesítse az erre az évre meghatározott célokat. A vállalat 2021-ben indította el a 2025-ig tartó Schneider Sustainability Impact (SSI) kezdeményezést, melynek keretében 11 globális és több mint 200 helyi célkitűzést fogalmazott meg. A cég folyamatosan méri és publikálja az elért eredményeket. Idén szeptember végére a célkitűzések megvalósítását mérő skálán 7,29-es értéket ért el a cég a második negyedéves 6,78 után. A vállalat terve, hogy 2024 végére meglegyen a 7,4-es érték.
A harmadik negyedévben fontos mérföldkőhöz ért a program, az időszak végére ugyanis 50,8 millióra nőtt azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte. Ez azt jelenti, hogy már idén szeptemberre sikerült elérni az eredetileg 2025-re megfogalmazott célt. Ezt olyan projektek révén tudták megvalósítani, amelyekben a Schneider Electric napenergia-megoldásait Afrikában és Indiában telepítették közintézményekre. Kenyában, Nigériában és Indiában például új hibrid napelemes megoldásokat vezettek be olyan egészségügyi intézményekben, amelyeket körülbelül kétmillió ember látogat, Indiában pedig több mint 700 iskolát láttak el tiszta energiával. A vállalat most arra összpontosít, hogy tovább fokozza ezeket az erőfeszítéseket, hogy 2030-ra összesen 100 millió ember juthasson zöldáramhoz a közreműködésével.
A cég energiamenedzsment képzésein részt vevők száma meghaladta a 763 ezret a harmadik negyedév végére, ami az előző három hónapos időszakhoz képest több mint 80 ezres növekedést jelent. A Schneider Electric és alapítványa a közelmúltban együttműködött az Enactusszal, lehetővé téve tíz ország egyetemi hallgatói számára, hogy az energetikai átállással kapcsolatos társadalmi kérdésekre vállalkozói megoldásokat dolgozzanak ki.
A TIME magazin és a Statista által a közelmúltban a világ legfenntarthatóbb vállalataként elismert Schneider Electric komoly előrelépést ért el a csomagolóanyagok esetében is. A harmadik negyedévben a társaság által használt elsődleges és másodlagos csomagolás 74 százalékánál már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot, helyette újrahasznosított papírból készült kartonnal oldották meg ezt a feladatot. A cég termékeiben használt „zöld” alapanyagok aránya elérte a 37 százalékot.
A Schneider Electric jövőformáló vállalatként küldetésének tekinti, hogy ügyfeleit és partnereit egyaránt ösztönözze a fenntartható működésre. Ennek jegyében indult el a társaság Zero Carbon Project kezdeményezése, melynek célja az ezer legnagyobb beszállítójuk CO2-kibocsátásának visszafogása. Az idei harmadik negyedév végére sikerült 36 százalékos csökkenést elérni a program indulásához képest, a cél pedig a jövő év végéig az 50 százalékos eredmény.
A társaság megoldásainak segítségével a cég ügyfelei már 628 millió tonna szén-dioxid-kibocsátását kerülték el. Ez közel 23 millió tonnával múlja felül az előző negyedéves eredményt.
„Az ebben a negyedévben elért eredményeink jól mutatják hatásunk nagyságrendjét, a helyi projektek pedig kulcsszerepet játszanak ambiciózus céljaink megvalósításában. A nagyszerű eredményeink ellenére munkánk még messze nem ért véget. Tovább kell fokoznunk globális dekarbonizációs erőfeszítéseinket, hogy enyhítsük az éghajlatváltozás hatásait, az emberek és a bolygó javát szolgálva” – mondta el Xavier Denoly, a Schneider Electric „Sustainable Development” területért felelő alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Átformálják a villamos hálózatokat a Schneider Electric Enlit Europe-on bemutatott újdonságai
- Szintet léphet a CO2-kibocsátás csökkentése a Schneider Electric új megoldásával
- Fontos mérföldkőhöz érkezett a Schneider Electric Energize programja
- Új eszközt kínál az épületek dekarbonizációjához a Schneider Electric
- Az energiaátállás felgyorsításáért áll ki a New York-i klímahéten is a Schneider Electric
- Már 600 millió tonna CO2-kibocsátást sikerült elkerülni a Schneider Electric megoldásaival
- Idén is meghirdette fenntarthatósági versenyét a Schneider Electric
- A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint
- Továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora
- Száműzik az SF6 gázt a villamossági berendezésekből is az Európai Unióban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.