ADSL modemek: komoly piaci verseny van kialakulóban
Manapság egyébként világszerte az a jól bevált szokás, hogy a telefonos szolgáltató cégek különböző ADSL COE (Central Office Equipment), illetve CPE (Customer Premise Equipment) tendereket írnak ki, melyeknek állítólagosan az a célja, hogy a forgalomba kerülő ADSL modemek kizárólag kiváló minőségű és maximális kompatibilitással rendelkező termékek legyenek. Amikor az egyszerű felhasználó úgy dönt, hogy igénybe szeretné venni valamely cég ADSL szolgáltatását, akkor a szolgáltatás igénybevételéhez elengedhetetlenül szükséges modemet az adott cégtől kapja. A modemet a felhasználó megvásárolhatja, de bizonyos esetekben hosszú távú bérletre is lehetőség adódik. Ezen a gyakorlaton szeretnének változtatni az ADSL-piacon érdekelt cégek, amikor azt szeretnék elérni, hogy a felhasználóknak ne feltétlenül az ADSL-szolgáltatótól kelljen megvásárolniuk a modemet. Jó példa erre, hogy Japánban és Ausztráliában bizonyos ADSL-szolgáltatók már nem foglalkoznak ADSL modemek forgalmazásával, ehelyett ugyanis inkább egy a megfelelő minőségű ADSL modemeket tartalmazó listát adnak át az ügyfeleiknek, akik később aztán a számítástechnikai kereskedések polcairól választhatják ki az igényeiknek és pénztárcájuknak leginkább megfelelő ADSL modemet.
Kapcsolódó cikkek
- Információs sztráda épül Izsákon
- Teljes internetlefedettség a Hegyalja Fesztiválon
- 40 Gbit-es sebességgel netezik egy svéd nagyi
- GPRS-modem a laptopról való mobilozáshoz
- Szélessávú internetes hálózat épül Biharkeresztesen és Ártándon
- Majdnem mindenki internetezik Dél-Koreában
- Májusban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Ingyenes tisztaDSL konstrukció az Interware-nél
- Nem elég széles sávú a szélessávú internet Amerikában
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét