Viva-AOL: közös televíziós zenei adó
- Egy híradó tudósítói modelljét ötvöztük egy zenei adó szerkezeti elemeivel - közölte a Viva konszernfőnöke a Handelsblatt-tal. A Viva Plus a videoklipek mellett az élő interjúkra és az interaktivitásra épít, miközben a CNN-hez hasonlóan a képernyő alsó részén a friss zenei hírek és szenzációk számára tart fenn hírszalagot.
Ehhez sűrű tudósítói hálózatot épített ki: riporterei egyebek között Los Angelesből, Londonból, Hamburgból, Kölnből, Frankfurtból, Berlinből, Münchenből jelentkeznek a pop-rock világ legjelentősebb híreivel.
Az adó a 14-29 éves nézői célcsoportnál 2 százalékos piaci részesedést akar elérni, miután n a Viva-csoport további európai terjeszkedése zsákutcába jutott. Az olasz "Rete A" adó átvétele a lap szerint nem halad, mert a Viva sokallja az árat.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális tévézésre is alkalmassá tették a Sony PSP-t
- Új wapos zeneletöltés a Pannonnál
- TV-távvezérlés kézmozdulatokkal
- T-Mobile a Balaton Soundon
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Közel megduplázódtak a digitális zeneeladások
- Bezárt az allofmp3.com
- Adásszünettel a zenéért
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés