Startra kész vállalatirányítás

aPlus Consulting Kft.

, 2002. február 5. 10:44
Az aPlus Consulting Kft. szakemberei a hazai vállalatok és törvényi előírások igényeinek figyelembevételével fejlesztették ki a Movex "kistestvéreként" emlegetett Instant Movex nevű "indulásra kész" integrált vállalatirányítási rendszert, amely alapvetően a kereskedelmi, disztribúciós, készletezési, könyvelési és pénzügyi folyamatokat hivatott kezelni. Az előre paraméterezett rendszer azonnal, önállóan is működőképes, az első lépcsőfokot jelenti azoknak a dinamikus fejlődésre vágyó vállalkozásoknak, amelyek üzletmenete már szükségessé teszi egy magas színvonalú integrált rendszer bevezetését, de kis befektetéssel és rövid idő alatt kívánják azt elérni.
Miért instant?

Az Instant Movex a hozzávetőleg 500 millió forint éves forgalom feletti (vagy 25-150 alkalmazottat foglalkoztató) kis- és középvállalatok számára kifejlesztett, kis befektetést igénylő, egyszerűsített integrált vállalatirányítási rendszer, amely négy előkonfigurált modult - beszerzés, raktárkezelés, értékesítés, pénzügy - tartalmaz. A cég növekedésével arányosan a későbbiekben "feléleszthető" a modulokban lévő többi funkció, illetve a rendszer újabb szolgáltatásokat kínáló egységekkel - köztük a Movex saját integrált e-üzleti (webshop, e-CRM, e-PRM, e-ERM) moduljaival - is bővíthető.

Egy ilyen rendszer legfontosabb előnye, hogy segítségével azonnal az adott időpontra vonatkozó pontos adatokat kaphatunk cégünk állapotáról, annak minden tevékenységi területéről. A rendszer segítségével a vállalat működésének hatékonysága jelentősen megnő, ami számokra lebontva 5-30%-os megtakarítást jelent évente az egyes tevékenységi csoportokat illetően.

Mi van az Instant Movex alapcsomagban?

A Movex Explorer 11-es verziójára épülő Instant Movex alapcsomag magyar, angol és német változatban kerül forgalomba, de valamennyi ország összes valutanemét kezeli.

A fent említett négy modulon (beszerzés, raktárkezelés, értékesítés, pénzügy) kívül a "gyártás" is telepíthető, de csak paraméterezés nélkül.

A fejlesztők által megcélzott kis- és középvállalati kategóriának megfelelően az Instant Movexet a tapasztalatok szerint egy cégnél átlagosan 10-20 munkatárs használja, ezért az alapcsomag 10 fő számára biztosít hozzáférési lehetőséget. A felhasználói összetételt a partnerek viszszajelzései alapján határozták meg a fejlesztők, így a következő összeállítású csapat foglalhat helyet a munkaállomások előtt: 2 beszerző, 2 pénzügyes, 3 értékesítő, 1 raktáros, 1 vezető és 1 rendszerfelügyelő - de ez az összetétel értelemszerűen rugalmasan változtatható.

Az előzetesen beállított jogosultsági szintek felhasználói csoportok kialakítását is lehetővé teszik, és a gyakorlati tapasztalatok alapján kialakult elvárásokhoz igazodva egyes személyek csak olvasási engedéllyel rendelkeznek, míg a kulcsfelhasználóknak értelemszerűen kiterjedtebb jogosultságuk van.

Lehetőség van úgynevezett "multidivizionális" vállalati struktúra kialakítására is, de ehhez bővíteni kell a program szolgáltatásainak körét, mert az alapcsomag csak egy divíziót nyit meg.

A tízfelhasználós Movex-licencen felül a csomag tartalmaz egy IBM eServer iSeries szervert - amely korunk egyik legbiztonságosabb platformja -, valamint 25 nap oktatást és 1 éves szoftverkövetést.

Az aPlus Consulting és az ASP

Az aPlus Consulting Magyarországon kizárólagos forgalmazási jogosítással látja el a svéd Intentia szoftverház által fejlesztett Movex integrált vállalatirányítási rendszer honosításával, értékesítésével és bevezetésével kapcsolatos feladatokat.

A cég 1991-ben kezdte meg működését Magyarországon, és 1996-ban a hazai viszonyok figyelembevételével a magyar számviteli, jogszabályi környezet elvárásainak megfelelően honosította a Movexet.

1997 a csapatépítéssel és az első néhány hazai rendszer bevezetési munkájával telt el. Ma már 18 magyarországi bevezetést sorolhat fel referenciái között a cég, ahol időközben jól felkészült gárda kovácsolódott össze; a magas szinten képzett, nagy gyakorlatot szerzett csapat készen várja a megbízók által támasztott követelményekkel jelentkező újabb kihívásokat.

Az aPlus Consulting IBM Business Partnerként segít ügyfeleinek a szerver kiválasztásában, beszerzésében, telepítésében és igény esetén üzemeltetésében is.

Azon cégek, vállalkozások számára, amelyek nem egyszeri beruházással akarnak komoly informatikai rendszert beszerezni, hanem hosszabb távon szeretnének informatikai szolgáltatást igénybe venni, az aPlus Consulting ASP-konstrukció keretében kínál világszínvonalú megoldást.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01