Közel háromszorosára nőtt a CV-Online tavalyi bevétele
A csoport tavalyi sikerének másik pillére a Professional People divízió felépítése volt. A Professional People a csoport hagyományos módszerekkel dolgozó személyzeti tanácsadó divíziója, ami kezdő és középvezető szakemberek kiválasztására szakosodott, a teljes régióra kiterjedő irodahálózattal. A Professional People üzleti modellje arra az egyedi kombinációra épül, hogy magas szintű képzést nyújt tanácsadói részére a legjobb hagyományos kiválasztási módszerekről, melyeket a vállalat modern információtechnológiai tapasztalatai révén továbbfejlesztettek. A Professional People tevékenységének 2001. márciusi indulása óta folyamatosan növekvő mértékben járul hozzá a cégcsoport bevételéhez, aránya decemberre megközelítette a 25%-ot.
A CVO Group vezérigazgatója, Norrie Sinclair szerint a csoport előtt álló következő mérföldkő a pozitív cash-flow elérése. "Úgy számítjuk, hogy ezt a pontot 2002. második negyedévében fogjuk elérni, ami megfelel a tavaly szeptemberi előrejelzéseinknek. Célunk, hogy bebizonyítsuk részvényeseinknek és az egész online munkaerő-közvetítési piacnak, hogy lehetséges nyereséget termelni ezen a piacon. 2001-ben sikerült gyorsítani növekedésünket, miközben jelentősen csökkentettük kiadásainkat, ami az ágazatban szinte egyedülállónak számít." A cél elérése érdekében a cégcsoport folytatja a CV-Online és a Professional People divíziók kiépítését, valamint piacra dobja a CVO Selectort, ezt az új fejlesztésű, szoftver alapú munkaerőfelvétel-bonyolító rendszert; ami jelenleg néhány kiválasztott ügyfélnél a tesztelés végső fázisában van.
- Az 1996-ban Észtországban alapított, és 2001 elejétől budapesti központtal működő CVO Group tevékenysége lefedi Magyaroszágot, Csehországot és Lengyelországot, illetve Észtországot, Lettországot és Litvániát. A CVO Group a közép-európai régióban több mint 240 000 regisztrált felhasználót szolgál ki, ügyfelei között pedig egyaránt megtalálhatóak multinacionális cégek, mint például a Philips, a Colgate-Palmolive vagy a Citibank, illetve nagy helyi vállalatok, mint például Magyarországon a Matáv, a Chinoin vagy a Synergon. Magyarországon a CV-Online rendszert több mint 31 000 regisztrált álláskereső használja. A felhasználók több mint 600 000 oldalt töltenek le havonta. A magyar leányvállalat árbevétele 2001-ben több, mint nyolcszorosa volt a 2000. évinek, amivel a magyar vállalat Közép-Európa vezető CV-Online divíziójává vált.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi munkaerő-toborzást tart az Infineon Technologies
- Egyelőre elmarad Siemens-munkahelyek áthelyezése Magyarországra
- 15 ezer új alkalmazott az IBM-nél
- A Microsoft új üzletága testreszabott üzleti megoldásokat kínál
- Csődbe ment a Grundig
- Munkaerő-toborzás: hatékony eszközzé vált az internet
- Peren kívüli egyezségre jutott az Intel és a VIA
- A Graphisoftot kivezetik a frankfurti értéktőzsdéről
- A Grundig az összeomlás előtt áll
- Pannonplast-Philips megállapodás