Az SMC Networks új üzleti-fejlesztési csoportja (BDG)
A Baptista-Coelho által vezetett BDG csapat öt területi értékesítési menedzserből áll - Szergej Pavlov, CIS; Angelika Meissner, Kelet-Európa; Daniela Enghel, Délkelet-Európa, Faouzi Szaddam, Északnyugat-Afrika és Clinton Henning, Szahara alatti Afrika. Mindezeken kívül Denise Fleming, a marketingért és Magali Guth, az e-marketingért felelős menedzser fogja biztosítani azt, hogy erősödjön az SMC márkanév láthatósága és támogatást kapjanak az értékesítési erőfeszítések. A legfontosabb marketing-tevékenységek magukban foglalják majd a BDG disztribútori és viszonteladói programjait, a PR- és reklámtevékenységet, valamint a szemináriumok és kereskedelmi bemutatók támogatását. A BDG honlapja továbbá a kommunikáció fontos eszközévé válik, ami az első lépést jelenti az értékesítési csatorna számára beindítani kívánt számos web-alapú interaktív eszköz megteremtésében. A csapat 2002-ben a BDG minden üzleti partnerével együtt kíván működni.
Kapcsolódó cikkek
- Dr. Majorosi Emese a Pannon Sajtó- és Információs Igazgatóságának új vezetője
- A Noreg is csatlakozott a HP Software Business Partner ProgramjĂĄhoz
- EgyĂźttmĹąkĂśdĂŠs SzĂŠkesfehĂŠrvĂĄr gazdasĂĄgi fejlesztĂŠsĂŠĂŠrt
- Az Intel Ăşj kĂnai gyĂĄrtĂłtelepet tervez
- A SAP tavalyi éve: megcsalt remények
- Motorola: nĂśvekvĹ kĂŠszĂźlĂŠkeladĂĄsok, vĂĄrtnĂĄl alacsonyabb bevĂŠtel
- Ăj marketing vezĂŠrigazgatĂł-helyettes a T-Online-nĂĄl
- DNV: KĂŠtszĂĄmjegyĹą ĂĄrbevĂŠtel-nĂśvekedĂŠs a tanĂşsĂtĂĄsi piacon
- Az idén is rekord évre számítanak az osztrák mobilszolgáltatók
- Spam és e-mail szűrő céget vásárol 830 millió dollárért a Cisco