Három millió Westel-ügyfél

Szalay Dániel, 2002. július 16. 10:44
Július 16-án ünnepélyes keretek között, egy budapesti étteremben jelentette be a távközlési szolgáltató, hogy ügyfeinek száma a hazai távközlési vállalatok közül elsőként haladta meg a 3 milliót. A társaság 50 százalék feletti piaci részesedésével az erőteljes versenyben is őrzi vezető helyét.
A hazai GSM előfizetők számának idei gyors növekedésében a Westel az elmúlt évekhez hasonlóan kiemelkedő szerepet játszott, tavaly év vége óta, azaz hat és fél hónap alatt újabb félmillióan csatlakoztak a 06-30-asok klubjához. Az ügyfelek száma alig másfél év alatt megduplázódott, 1,5 millióról 3 millióra nőtt - hangoztatták a mai rendezvényen.

Tovább emelkedett a pre-paid kártyát használók aránya is, így a westelesek több mint 72 százaléka előre fizetett Domino szolgáltatást vesz igénybe és elsősorban a fiatalok körében kiemelkedő sikernek számít a nemrég bevezetett, három napos hétvégi tarifát kínáló Domino7 díjcsomag.

A Westel ügyfélkörében tovább nőtt a 24 év alatti korosztály, a nyugdíjasok, a községekben és kistelepüléseken élők aránya is. Az előfizetők 86 – köztük több, csak a szolgáltatónál elérhető - értéknövelt szolgáltatásból választhatják ki a számukra legmegfelelőbbet, közte a világon először bevezetett, fényképet, hangot és szöveget is tartalmazó MMS üzenetküldés szolgáltatást, amelyhez GOMMS néven a társaság tartalomszolgáltatást is kínál.

A hárommilliomodik előfizető az ünnepi alkalomból egy hárommillió forint értékű Volkswagen gépkocsi tulajdonosa lett.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01