Az IBM vezeti az ázsiai notebookpiacot
A piackutató cég jelentése szerint az IBM notebookeladásai a régióban elsősorban az üzleti felhasználóknak szánt modellekre korlátozódtak, mivel a vállalatok gyakrabban cserélik le eszközeiket, mint a magánfelhasználók. Az idei év első negyedénél maradva az IBM a szingapúri üzleti notebookpiacot is vezető helyen zárta 21,1 százalékos részesedéssel. Az óriáscég ThinkPad notebook termékvonalából, amely még 1992-ben debütált, ez idáig több mint 15 millió darab kelt el.
Az International Data Group mellett egy másik piackutató cég, a Gartner Dataquest a napokban tette közzé előzetes összesítését a második negyedév notebookpiacáról. A társaság szerint a második negyedévben mintegy 6,9 millió ntebook talált gazdára világszerte, amely jelentős növekedés a tavalyi második negyedév 6,5 milliójához képest. A notebook PC-k eladásai Japán és Latin-Amerika kivételével minden jelentősebb piacon növekedtek, az Egyesült Államokban például 9,3 százalékkal.
Kapcsolódó cikkek
- A Sanyo osztozik a Lenovo-val az akku-visszahívás költségein
- 200 ezer Thinkpad akkut hívnak vissza
- Új ThinkPad noteszgépek Novell SUSE Linux operációs rendszerrel
- Titánium borítással is rendelhető az Z60-as ThinkPad
- 11 órás ThinkPad noteszgép
- Kétfunkciós IBM ThinkPad mobilgép
- Új IBM ThinkPad könnyű laptop
- Többszintű biztonsági rendszer az IBM új, "üzleti" notebook-jában
- Ujjlenyomat-olvasóval ellátott IBM ThinkPad
- IBM Intel Dothan alapú ThinkPad