Playboy licencelt tartalomkártyák
A nagy népszerűségnek örvendő legfrissebb verziójú Playboy-szoftver a fogyasztók számára interaktív arénát biztosít" - nyilatkozta Sarah Haney a Playboy Product Licensing egyik vezetője. Majd folytatta: a multimédiás szabadidős helyek egyik vezetőjeként a Playboy megpróbálja minden egyes kommunikációs platformon megszólítani a fogyasztókat. Ezért fontos a számunkra az összes olyan technológia és fejlesztés, beleértve a médiakártyákat és a vezeték nélküli adattovábbítást, amely bárhol, bármikor elérhetővé teszi a Playboy-tartalmat a fogyasztók számára."
A Legend kártyájával a felhasználók több száz képet láthatnak kézikészülékeiken, mobiltelefonjaikon. A jelenlegi becslések szerint mintegy 10 millió színes kijelzős mobiltelefon és PDA van az USA-ban, és olyan modellek, mint a Motorola iDen i95c vagy a Handspring Treo egyre gyakrabban kerülnek bemutatásra. A Legend Mobile elnöke Peter Klamka a fejlődést a következő szavakkal kommentálta: a tartalom jövőjének a szempontjából a legfontosabb a színes kijelzős mobilkészülék. Örömmel várjuk, hogy a Playboy izgalmas tartalmát több millió színben közvetítsük a fogyasztóknak."
Kapcsolódó cikkek
- 300 Mb/s-os "Super 3G" szolgáltatást tesztel Japánban az NTT DoCoMo
- T-Mobile a Balaton Soundon
- GPRS-modem a laptopról való mobilozáshoz
- Casio-DoCoMo vegyes vállalat vezeték nélküli elektronikus fizetésre
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
- Telefonos hangfelismerés
- Mobiltelefonos zeneletöltő szolgáltatás indul Európában
- Fogyasztó bemérve!
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Mobiltelefonálás külföldre - roaming-díj nélkül