Szervezeti átalakítás a Pannon GSM-nél
Klaus H. Rasmussen elmondta, hogy Magyarországon az év végén a lakosság 67 százalékának lesz majd mobiltelefonja, és ez az arány 2003. decemberében újabb 10 százalékponttal nő.
Hozzátette: 2003 év végét követően, akkor, amikor a piac nyolcvanszázalékos szinten telítődik, a mobiltársaságok elérik az úgynevezett technikai plafont, s az érett piac kialakulását követően alapvetően megváltoznak azok a kihívások, amelyekkel szembe kell nézniük.
A vezérigazgató kifejtette: az érett piaci szakaszban a társaságoknak az ügyfelek megtartása lesz a legfontosabb feladatuk, illetve az, hogy kivívják ügyfeleik elégedettségét.
Klaus H. Rasmussen szerint az érett piaci szakaszban megkezdődik az úgynevezett célozott vadászat, amikor a társaságok a piacon megpróbálják azonosítani azokat az ügyfeleket, akik elégedetlenek a konkurens szolgáltatókkal, s ezért elcsábíthatók onnan.
A vezérigazgató aláhúzta, hogy a Pannon GSM szervezetének átalakításával arra az időszakra készül fel, amikor a mainál sokkal nagyobb verseny alakul ki a piacon.
Kapcsolódó cikkek
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
- A Pannon bevétele 1,426 milliárddal haladta meg a tavalyit
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- Újabb Pannon példaképek
- Új kereskedelmi igazgató a Pannon élén
- Pannon: 224 ezer új előfizető 2006-ban
- Dr. Majorosi Emese a Pannon Sajtó- és Információs Igazgatóságának új vezetője
- GVH: 16 milliós bírság a Pannonnak
- Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon