Hutchison 3G - reklámkampány sétáló TV készülékekkel
Kollár Csaba, 2003. január 3. 23:44
A Hutchison 3G UK elkezdte marketingkommunikációs kampányának első szakaszát, melynek célja, hogy a fogyasztókat megismertesse a harmadik generációs mobil multimédiás és kommunikációs szolgáltatásokkal.
Anglia első kereskedelmi 3G szolgáltatása a 3 a tervek szerint lehetővé teszi az élő videohívást, a digitális térképszolgáltatásokat, a továbbfejlesztett műholdas helymeghatározásra épülő szolgáltatásokat, az exkluzív videoklipeket a legfrissebb focieseményekről, zenékről, játékokról, általános és pénzügyi hírekről, valamint az időjárásról.
A kommunikációs kampány részeként háromtagú nőcsapatok hosszú, fehér kabátban húznak maguk után egy-egy ezüstszínű TV készüléket, és így sétálnak London utcáin.
Lisa Gernon a 3 marketing és stratégiai igazgatója elmondta, hogy "a marketingkampány ezen szakaszának az a célja, hogy a potenciális fogyasztókat megismertessék a 3 márkanévvel, és e márkanevet egy nagyon provokatív és innovatív módon kommunikálják mindenki számára."
Kapcsolódó cikkek
- 300 Mb/s-os "Super 3G" szolgáltatást tesztel Japánban az NTT DoCoMo
- Vodafone Magyarország – HSPDA roadshow országszerte
- Blogolásra is alkalmas a Samsung SGH-L760 3G-s telefon
- Meghosszabbított mobil internet akció a Pannonnál
- Vodafone szélessávú mobil internet a Balatonnál is
- Pannon 3G/HSDPA már a Balaton környékén is
- 3 új, középkategóriás Nokia mobil és 3 új headset
- Importkorlátozás vetheti vissza a 3G készülékek terjedését
- T-Mobile szélessávú 3G/HSDPA hálózat már 41 városban
- Szélessávú internetszolgáltatásokban erősít a Vodafone