SMC: új hódeszka-kezdeményezés a Head céggel
Az Európára és Afrikára kiterjedő Enjoy Innovation kampány fő témája a hódeszkázás által nyújtott sebesség (speed) és szabadság (freedom) - vagy ahogy az SMC szereti emlegetni: (spee-dom").
Az Enjoy Innovation program központjában a 11/22 Mbit/s EZ Connect Turbo vezeték nélküli termékcsalád áll. Az SMC indításként három, tesztelési célú vezeték nélküli bemutató csomagot kínál, arra biztatva a felhasználókat, hogy saját maguk győződhessenek meg az EZ Connect Turbo 11/22 Mbit/s termékcsalád mint teljes körű megoldás kiváló teljesítményéről. A vezeték nélküli bemutatókészletek áráról a helyi SMC-disztribútor vagy a kijelölt viszonteladók adnak tájékoztatást.
A spee-dom" filozófiájának célja, hogy az értékesítési csatorna minden szintjén értéket hozzon létre. Mindenekelőtt, a 2003. január 15. és április 11. közötti értékesítési teljesítménye alapján minden meghatalmazott SMC-disztribútornak lehetősége lesz pontok gyűjtésére, amelyeket SMC-hódeszkákra, hódeszkacsomagokra, hátizsákokra, övtáskákra és SMC ruházati cikkekre válthat. A hódeszka-felszereléseket a viszonteladói csatorna ösztönzésére, valamint 2003 első negyedévében hódeszkatémájú eseményekkel, kezdeményezésekkel és tevékenységekkel a márka ismertségének növelésére használhatják fel.
A viszonteladói szinten az SMC Networks európai Di@log viszonteladói programjának minden tagja hozzáférhet az Enjoy Innovation mikrohonlap Di@log portáljához, ahol értékesítési és marketingeszközöket, valamint műszaki oktatási anyagokat találhat.
Az SMC Networks és a Head partneri kapcsolatban támogatja a spanyolországi Leridából származó, 17 éves hódeszkaversenyzőt, María Abella Torót.
A speciális SMC hódeszkák tervét három különböző európai tervező hozta létre.
Kapcsolódó cikkek
- Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!