Mail Hungary: új online reklámkiszolgáló szolgáltatás
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. január 28. 13:01
A Mail Hungary BannerBox márkanév alatt indította útjára a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet együttműködésével létrehozott új online reklámkiszolgáló szolgáltatását.
Fodor Géza, a Mail Hungary ügyvezetője az alábbiakat mondta az adserver szolgáltatásról és a két cég közt létrejött megállapodásról: "Régi hiányosságot pótol a most bevezetett termékünk. Többéves fejlesztésünknek nem titkolt célja a magyar online térben jelen lévő nemzetközi fizetős reklámkiszolgálók piacának megrendítése. A létrehozott alkalmazásunk nem csak ügynökségek, hanem nagy forgalmú weboldalak és komplex oldalcsoportok (network) kiszolgálását is megoldja, de ebben nem különbözne az eddig ismert reklámkiszolgálóktól. A Mail Hungary szolgáltatásának legfontosabb pontja az, hogy a BannerBox adservert használó tartalomszolgáltatók illetve az ügynökségek hiteles információkkal láthatják el ügyfeleiket. A nemzetközi kiszolgálók használatával ezt eddig is megtehették, a hazai fejlesztésnek és üzemeltetésnek köszönhetően azonban a mi adserver termékünkkel ezt költséghatékonyabban, minőségi kompromisszumok megkötése nélkül is igénybe vehetik."
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatásokat kínál a Medián WebAudit
- Rekordszámú oldalletöltést regisztrált a Medián
- Bővül a honlapokat auditáló cégek piaca
- Postino - nagy teljesítményű e-mail rendszer a Mail Hungary-tól
- Edumail, ingyenes felsőoktatási levelezőrendszer
- Direkt marketing üzletágat indított a Mail Hungary
- Új megoldások vállalati webmail-rendszerekhez
- Újabb mérőeszköz a látogatottsághoz
- Megháromszorozta felhasználóit a Mailbox.hu
- Új arculat a Mailboxnál