Origo: tavaly 500 millió feletti bevétel
Az ügyvezető igazgató elmondta, hogy az elmúlt évben a portál közönségforgalma megduplázódott, s jelenleg naponta 200 ezer ember éri el az Origót. Aláhúzta: az elmúlt évben a portál bevételei is a duplájára nőttek. Krecz Tibor kifejtette, hogy az idén semmiképpen nem várnak akkora növekedést, mint tavaly, de középtávon éves szinten reálisnak tartotta a 30-40 százalékos növekedési ütemet.
Az ügyvezető igazgató elmondta: jóllehet az Origo és néhány más on-line médium olvasottsága vetekszik több nyomtatott sajtó termékével, e népszerűséget egyelőre a hirdetési tarifákban és a bevételekben nem tudták érvényesíteni. Ennek legvalószínűbb okaként azt nevezte meg, hogy az egyébként másutt hirdető vállalkozások egy jelentékeny hányada még nem ismeri, vagy nem fogadja el a webet hirdetési felületként.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Formálódó Microsoft - Time Warner összefogás a Google ellen a hirdetési piacon
- Az on-line hirdetési piac 50 százalékkal nőtt az első negyedévben
- Samsung-kampány: Mátrix Újratöltve
- Axelero-bevásárlóközpont az [origo]-n
- A Microsoft új üzletága testreszabott üzleti megoldásokat kínál
- Csődbe ment a Grundig