Önkormányzati munka Westellel
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. március 13. 18:35
A XI. kerületi önkormányzat a Westellel kötött megállapodása értelmében ezentúl a mobilcég szolgáltatásait veszi igénybe, és a mindennapi munkát segítő megoldások (pl. GPRS, 777mobil, Autóskártya) mellett a hazai mobilpiacon egyedülálló szolgáltatásokat érhet el.
Budapest egyik meghatározó önkormányzata a XI. kerületi, amelynek vezetői, képviselő-testülete és intézményei több mint 100 ezer lakos képviseletét látják el. A közigazgatásban felmerülő új igények az üzleti szférához hasonló gyors, hatékony döntéshozatal korszerű eszközök és szolgáltatások alkalmazását, valamint a mobilitás feltételeinek megteremtését követelik meg.
A mai napon a XI. kerület önkormányzata a Westellel kötött, 3 évre szóló megállapodás értelmében ezentúl a legnagyobb mobilcég szolgáltatásait veszi igénybe, és a mindennapi munkát segítő sok hasznos megoldás (pl. GPRS, 777mobil, Autóskártya) mellett a hazai mobilpiacon egyedülálló szolgáltatásokat érhet el. A későbbiekben a Mobil Iroda szolgáltatással belföldön és külföldön, a nap 24 órájában bárhonnan elérhetők lesznek a Microsoft Exchange vállalati levelező- és csoportmunkarendszer adatai, benne a levelezőrendszer, a naptár, névjegyalbum, vállalati címlista vagy a teendők listája.
A megállapodást Molnár Gyula, a kerület polgármestere és Sugár András, a Westel vezérigazgatója írta alá.
Kapcsolódó cikkek
- Egy éve indult az MMS
- A Westel közgyűlésének személyi döntései
- Nyárig díjmentes marad a bővülő Westel WLAN
- Megjelent a Westel kínálatában az Alcatel 525
- MMS-küldés bármelyik hazai hálózatba
- M-kormányzat
- Akciós árlista a Westelnél
- Új akciós árajánlat a Westeltől
- Megszűnik az #ujsag a 777SMS-nél
- Mobiltelefonos kéziszámítógép a Westel kínálatában