Véget ért az eBay-AOL reklámszövetség

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2003. április 1. 20:50
Az eBay és az AOL Time Warner csendben felszámolta a médiaóriás reklámfelületeinek értékesítésére létrehozott szövetséget. A megállapodás a hét elején járt le, és bár egyik vállalat sem adott ki közleményt, az eBay éves jelentésében szerepel a megállapodás, mely "nem került sem meghosszabbításra, sem megújításra".
A korábbi gyakorlat szerint az eBay gyakorlatilag árulta az AOL Time Warner felületeit, ám nemrég stratégiai döntés született az ágazat leépítéséről, mivel nem hozott elég profitot. Közben az eBay fórumához legközelebb álló AOL online szolgáltatásaiban csökkentette a reklámokat, és megszüntette a külső értékesítést a külön ablakokban megnyíló felületekre. Ennek oka a sorozatos, és egyre jobban érezhető reklamációhullám a felhasználók részéről. Az AOL végül úgy értékelte a helyzetet, hogy többet vesztenek, mint nyernek az egész ügyön, tehát nem érdemes erőltetni a dolgot. A médiacég ennek ellenére minden megjelenési formájában továbbra is kiszolgálja az eBay révén szerzett ügyfeleket, de csak a szerződések lejártáig.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36