Véget ért az eBay-AOL reklámszövetség

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2003. április 1. 20:50
Az eBay és az AOL Time Warner csendben felszámolta a médiaóriás reklámfelületeinek értékesítésére létrehozott szövetséget. A megállapodás a hét elején járt le, és bár egyik vállalat sem adott ki közleményt, az eBay éves jelentésében szerepel a megállapodás, mely "nem került sem meghosszabbításra, sem megújításra".
A korábbi gyakorlat szerint az eBay gyakorlatilag árulta az AOL Time Warner felületeit, ám nemrég stratégiai döntés született az ágazat leépítéséről, mivel nem hozott elég profitot. Közben az eBay fórumához legközelebb álló AOL online szolgáltatásaiban csökkentette a reklámokat, és megszüntette a külső értékesítést a külön ablakokban megnyíló felületekre. Ennek oka a sorozatos, és egyre jobban érezhető reklamációhullám a felhasználók részéről. Az AOL végül úgy értékelte a helyzetet, hogy többet vesztenek, mint nyernek az egész ügyön, tehát nem érdemes erőltetni a dolgot. A médiacég ennek ellenére minden megjelenési formájában továbbra is kiszolgálja az eBay révén szerzett ügyfeleket, de csak a szerződések lejártáig.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59