Bosch infokommunikációs csomag: Euro-pakett
A rendszer adminisztrációja bármely gépről megtörténhet, ily módon a teljes rendszer egyszerűen menedzselhető webes felületen. A további szervizmunkálatokat a szolgáltató biztosítja, mely jelentős költségmegtakarítást jelent, mivel nincs szükség állandó szervizelést ellátó saját munkatársra.
A kedvező árú termék- és szolgáltatáscsomag igénybevétele a bérleti konstrukcióban munkaállomásonként akár már heti 1 euró/szolgálat (Telefon/ Messaging/ Web+Mail/ Szerviz) áron elérhető. A havonta számlázásra kerülő díj tartalmazza az alapkarbantartáson túl a folyamatosan hívható "forródrótot", az aktuális legfrissebb szoftverek cseréjét és a helyszíni telepítés díját is, de nem tartalmazza a távközlési és Internet szolgáltatói tarifákat.
A kétfajta csomag közül a kiemelt ügyfélcsomagot választók részére munkaidőn túli, tehát 24 órás ügyeleti rendszert, valamint 3 órán belüli helyszíni kiszállást biztosít a Bosch.
Kapcsolódó cikkek
- Az európai nemzetgazdaságok nem aknázzák ki maximálisan a technológiai beruházások előnyeit
- Együttműködés a magyar infokommunikációs vállalkozások amerikai piacra jutásáért
- A 2003-ban legjobb, magyar infokommunikációs projektmenedzser kerestetik
- A jövő hazai IT-kiállításaiért
- DAT-2000: konferencia a magyar tartalomipar fejlesztéséről
- Önkormányzati konferenciasorozat az internetről
- Kiemelkedően nő a hazai infokom-piac
- E-mail teszt német politikusok számára
- Átadták a tiszai információs rendszert
- IRC-sztrájk Magyarországon is
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.