Érdemes az interneten hirdetni!
Neo: Újabb sikeres GTS DataNet kampány
Nagy Katalin, a GTS DataNet online kampányait bonyolító Neo Interactive média igazgatója hozzátette, hogy amíg itthon a hirdetők költségvetésük legnagyobb részét TV reklámokra, a többit pedig nyomtatott anyagokra költik, addig az USA-ban a rendelkezésre álló büdzsé akár 10-15%-át fordítják internetes reklámozásra.
A „csökkenő tévénézés törvénye" szerint a fogyasztók egyre nagyobb tömegei (főleg fiatalok) és egyre értékesebb csoportjai (pl. döntéshozók) válnak elérhetetlenné a mind több hirdető által túl drágának ítélt TV reklámokkal. Ez elsősorban az internet médiamixben betöltött szerepét erősíti, amelyet alátámaszt a BigResearch ezév áprilisában zajló kutatása is: az Egyesült Államokban a férfiak 24%-a, a nők 30%-a csatlakozik a világhálóra televízió-nézés közben, tehát egyre több tévénéző figyelmét vonja el az internet.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.