Nagy reklámkampányba kezd a Yahoo
"Az internetes keresési szolgáltatás különleges elsőbbséget élvez a Yahoonál. Legújabb reklámkampányunk arra hivatott, hogy tudatosítsa az emberekben, hogy a Yahoo internetes keresőszolgáltatásai milyen hasznosak lehetnek a mindennapi életben, a munkában, vagy éppen a tanulásban" - nyilatkozta az üggyel kapcsolatban Dulski, majd hozzátette, hogy a Yahoo oldalai az elmúlt hónapban olyan jelentős változáson mentek keresztül, melyek mind a felhasználók, mind pedig a cég reklámpartnereinek az érdekeit szolgálják.
Szakértők szerint érthető, hogy a Yahoo nagyszabású reklámhadjárat keretein belül kívánja népszerűsíteni szolgáltatásait, ugyanis az internetes kereső szolgáltatások piaca mostanság rendkívül dinamikusan növekszik, amit értelemszerűen a Yahoo is maximálisan ki szeretne használni. A Bancorp Piper Jaffray befektetési cég legfrissebb adatai szerint egyébként a jelenleg mintegy kétmilliárd dolláros piac alig négy éven belül hétmilliárd dolláros piaccá fogja kinőni magát.
Egy a Qsearch piackutató cég által nemrégiben nyilvánosságra hozott jelentésből kiderül, hogy az Egyesült Államokban hetente átlagosan mintegy 790 millió internetes keresést hajtanak végre, az internetes keresési szolgáltatások pedig a világ egyéb régióiban is hasonló népszerűségnek örvendenek. A "Yet Another Hierarchical Officious Oracle" rövidítéseként Yahoo nevet viselő vállalat az USA internetes keresési piacán megközelítőleg 26 százalékos részesedéssel rendelkezik. A Yahoo számára a San Franciscó-i Black Rocket reklámcég által készített promóciós kampány reklámjait egyébként számos internetes oldalon, televíziós csatornán és rádióállomáson lehet majd látni, illetve hallani.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Távozik a Yahoo elnöke
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Trösztellenes vizsgálat indul a Yahoo és a Microsoft ellen
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- "Rendkívül kritikus" hiba a Yahoo IM szolgáltatásában
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.