StreamServe a közműveknél

forrás Prim Online, 2003. június 5. 14:01
Májusban már az E.ON Hungária közműcsoport 2,5 millió ügyfele számára küldendő dokumentumok perszonalizálását, nyomtatását és menedzselését végzi a StreamServe kommunikációs platform.
Az aPLUS Consulting által forgalmazott StreamServe kommunikációs platform segíti a vállalati költségcsökkentést és hatékonyságnövelést, így többek között a nagy ügyfélszámmal dolgozó közműipari cégeknek is kedvelt alkalmazása. Az E.ON csoporthoz tartozó DÉDÁSZ, ÉDÁSZ, KÖGÁZ, TITÁSZ egyaránt az SAP rendszerhez kapcsolódó, azzal párhuzamosan bevezetett StreamServe kommunikációs platformon keresztül bonyolítja az ügyfeleknek küldendő levelek formázását, nyomtatását és borítékolását.

A rendszer feladata, hogy az SAP rendszerből származó információkat a céges arculatnak és törvényi előírásoknak megfelelő dokumentummá alakítsa, majd ezek nyomtatását és borítékolását menedzselje, valamint, hogy előkészítse a szükséges formátumra az elektronikus archiváló rendszer számára. A dokumentum-előállítási folyamat részeként az SAP-ból érkező különböző típusú és terjedelmű (oldalszámú), nagy volumenű postai csekkes, banki átutalásos, illetve bizonylat nélküli számlákat, kamatleveleket valamint a tértivevényes, könyvelt levélpostai küldeményes felszólítóleveleket a StreamServe szerver úgynevezett portfóliólevelekre gyűjti, megformázza és vezérli a nyomtatást és a borítékolást. Mindemellett a StreamServe a lokális, kis volumenű, egyedi, ügyfélszolgálati nyomtatásokat is menedzseli, valamint a dokumentumokat előkészíti az elektronikus képformátumú archiválásra.

Az E.ON cégcsoportnál a StreamServe beveztése az SAP bevezetésével egyszerre, lépésről lépésre történt meg. Májusban az utolsó modul is élesben elindult, így összesen 2,5 millió ügyfél kezelése válik egyszerűbbé, hatékonyabbá.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01