Accenture-projekt az Eurotel Prahánál

forrás Prim Online, 2003. június 12. 19:02
Az Accenture befejezte azt a nagyszabású informatikai projektet, amely az Eurotel Prahánál - a Cseh Köztársaság legnagyobb mobiltelefon szolgáltatójánál - automatizálta a kiemelt üzleti ügyfeleknek nyújtott értékesítési, illetve ügyfélszolgálati tevékenységeket.
Az új értékesítés-automatizálási („Sales Force Automation" - SFA) rendszer lehetővé teszi az alkalmazottaknak, hogy az Eurotel valamennyi üzleti ágazatot képviselő vállalati ügyfélkörére vonatkozó átfogó információkat hatékonyabban, illetve gyorsabban használják.

Az Accenture kevesebb mint öt hónap alatt valósította meg ezt a komplex projektet. Az értékesítési és ügyfélszolgálati terület alkalmazottai számára bevezetett rendszert - amely 360-fokos egységes ügyfélképet biztosít - jelenleg több mint 350 Eurotel-dolgozó használja.

„Közép-Európában a versenypiaci vállalatok következő csatáját az ügyfelek megtartásának képessége dönti majd el. Csehországban már most is meglehetősen heves harcok dúlnak, és az Eurotel felkészült erre a csatára. Magyarországon minden bizonnyal azok a vállalatok fognak győztesként kikerülni, amelyek a nagyobb harcok kitörése előtt megfelelő fegyvereket fejlesztenek ki." - tette hozzá Drew Keith, az Accenture magyarországi ügyvezető igazgatója.

Az értékesítés-automatizálási megoldások különböző üzleti feladatokat automatizálnak, mint például a készletszabályozás, az értékesítésfeldolgozás, illetve az ügyfélkapcsolatok nyomon követése. Ezek a megoldások segítenek ugyanakkor az értékesítési előrejelzések, valamint az értékesítési teljesítmény elemzésében is. Mindezen folyamatok automatizálása lehetővé teszi a vállalatok számára a papírmunkára, valamint az adminisztrációs feladatokra fordított idő csökkentését, ennek következményeként pedig az ügyfelekkel folytatott érdemi kommunikáció megnövelését. Az automatizálás és az integrálás ezen kívül abban is segíti a különböző területek dolgozóit, hogy munkatársaikkal átfogó, valós idejű információkat osszanak meg az ügyfelekről.
Kulcsszavak: Eurotel Accenture

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51