Accenture-projekt az Eurotel Prahánál
Az Accenture kevesebb mint öt hónap alatt valósította meg ezt a komplex projektet. Az értékesítési és ügyfélszolgálati terület alkalmazottai számára bevezetett rendszert - amely 360-fokos egységes ügyfélképet biztosít - jelenleg több mint 350 Eurotel-dolgozó használja.
„Közép-Európában a versenypiaci vállalatok következő csatáját az ügyfelek megtartásának képessége dönti majd el. Csehországban már most is meglehetősen heves harcok dúlnak, és az Eurotel felkészült erre a csatára. Magyarországon minden bizonnyal azok a vállalatok fognak győztesként kikerülni, amelyek a nagyobb harcok kitörése előtt megfelelő fegyvereket fejlesztenek ki." - tette hozzá Drew Keith, az Accenture magyarországi ügyvezető igazgatója.
Az értékesítés-automatizálási megoldások különböző üzleti feladatokat automatizálnak, mint például a készletszabályozás, az értékesítésfeldolgozás, illetve az ügyfélkapcsolatok nyomon követése. Ezek a megoldások segítenek ugyanakkor az értékesítési előrejelzések, valamint az értékesítési teljesítmény elemzésében is. Mindezen folyamatok automatizálása lehetővé teszi a vállalatok számára a papírmunkára, valamint az adminisztrációs feladatokra fordított idő csökkentését, ennek következményeként pedig az ügyfelekkel folytatott érdemi kommunikáció megnövelését. Az automatizálás és az integrálás ezen kívül abban is segíti a különböző területek dolgozóit, hogy munkatársaikkal átfogó, valós idejű információkat osszanak meg az ügyfelekről.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture és a SAS közösen erősíti BI képességeit
- A Nokia biztosítja az Eurotel HSDPA hálózatát Csehországban
- Telefónica 02 CR néven egyesül a Cesky Telecom és az Eurotel
- Az Eurotel volt 2005-ben az első a cseh mobiltelefon-piacon
- A Nokia WCDMA 3G hálózatot szállít a cseh Eurotel számára
- A T-Mobile megelőzte az Eurotelt Csehországban
- Brüsszel jóváhagyta a Slovak Telecom-Eurotel ügyletet
- Slovak Telecom: 4 ezer munkahely felszámolása
- A Slovak Telecomé az Eurotel mobilszolgáltató
- Offshore cég nyerte el a szerződést az amerikai virtuális határ kiépítésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.