Microsoft Business Solutions: Axapta 3.0
Az Axapta Enterprise Portal-lal az alkalmazottaknak, a partnereknek és az ügyfeleknek hozzáférés biztosítható az Axapta bármely funkciójához, web-es felületen, csupán egy böngésző használatával. Így az internet teljesebb felhasználásával mindig a valós idejű adatokat láthatják, sőt, frissíthetik is bizonyos adataikat. Például az alkalmazottak maguk vihetik be az egyes projektekre vonatkozó munkaidő-elszámolásukat; a vevők frissíthetik szállítási, vagy számlázási címüket, illetve új rendeléseket adhatnak le; a szállítók pedig szükség esetén a termékek, vagy adott szállítások paramétereit módosíthatják. Mindehhez csupán egy böngészőre van szükségük, valamint arra, hogy hozzáférést kapjanak a futó Axapta alkalmazás megfelelő tábláihoz.
A Commerce Gateway használatával különböző üzleti alkalmazásokat lehet összekötni. Így kapcsolat létesíthető például az üzleti partnerek más vállalatirányítási rendszereivel, természetesen adott hozzáférési szintek mellett. Megrendelések küldhetők a szállítók rendszerébe, vagy megrendelések fogadhatók más rendszert használó ügyfelektől.
További újdonságok találhatók a projektszerű folyamatok, a gyártás és a nemzetközi pénzügyi igények támogatásában. A 3.0 verzió alapvetően az ellátási lánc szereplőinek, a vállalatok illetve a vállalat-csoportok tagjainak hatékonyabb belső és külső kommunikációját, kapcsolatépítését és együttműködését segíti – mondta Ládonyi János, a Microsoft Business Solutions Hungary Kft. kereskedelmi és partner igazgatója.
A rendszert közép illetve középnagy vállalatok számára tervezték azzal a céllal, hogy lehetővé tegye a vállalatirányítás különböző területeinek integrált kezelését. Így az Axapta felöleli a pénzügy, a kereskedelem, a logisztika, a termelés, a projekt, az ügyfélkapcsolat-kezelés és a humán erőforrás menedzsmentjét. Már az Axapta első, 1998-ban megjelent verziója is újszerű technológiájának köszönhetően, az internet adta lehetőségek minél teljesebb kiaknázását célozta meg. Így a kezdetektől fogva bizotsította az elektronikus kereskedelem eszközeinek gyors és rugalmas használatát, mind a vállalaton belüli, mind pedig a más vállalatokkal történő kommunikáció terén. Az első verzió megjelenése óta a korszerű technológia nyújtotta lehetőségek kihasználásával és bővítésével, valamint a piaci igények folyamatos elemzésével és követésével mára egy olyan egységes rendszer jött létre, amely könnyen testre szabható, így a vállalatok egyéni igényeihez igazítható.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A Huawei a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Napokon belül lejár a NIS2 regisztráció határideje – sok céget érhet kellemetlen meglepetés
Már csak pár napja maradt belépni a nyilvántartásba azoknak a hazai vállalatoknak, amelyekre kiterjed a NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv – hívja fel a figyelmet az EY. Résen kell lenniük a konszolidált beszámolót készítő társaságok tagvállalatainak is, hiszen elég cégcsoport szinten elérni a meghatározott minimum bevételt és létszámot, hogy rájuk is vonatkozzanak a kötelezettségek. Az óvatlan szervezetek számára a mulasztás súlyos bírsággal, sőt a vezető eltiltásával is járhat.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.