Adaptive Enterprise: új HP-stratégia

forrás Prim Online, 2003. július 10. 22:59
[smallimage 1 left] A HP Adaptive Enterprise stratégiája azokat a vállalatokat és informatikai vezetőket veszi célba, akik szeretnének többet kihozni IT-környezetükből és partnerkapcsolataikból.

A Compaqkal végrehajtott fúzió első évfordulóján a vállalat új szolgáltatásokat, szoftvereket és megoldásokat, valamint új nagyvállalati referencia-architektúrát mutatott be.

"A két nagyvállalat integrálása során sokat megtudtunk arról, miként töltheti be az informatika az üzleti tevékenység motorjának szerepét" - mutatott rá Carly Fiorina, a HP elnök-vezérigazgatója. "Ügyfeleink példáján is látjuk, hogy valamilyen szinten minden szervezet kezeli a változásokat. Ezért kézenfekvő volt, hogy szakmai tapasztalatainkat szolgáltatásainkkal, megoldásainkkal, technológiai hátterünkkel és fejlesztési ütemtervünkkel összegyúrva ezen a területen is megpróbáljunk segítséget nyújtani ügyfeleinknek."

A mai programindító rendezvényen Fiorina és a HP nagyvállalati csapatának tagjai - köztük Shane Robison, technológiai vezérigazgató-helyettes, Ann Livermore, a HP Services elnökhelyettese és Peter Blackmore, a HP nagyvállalati rendszerekért felelős elnökhelyettese - az alábbi újdonságokat mutatták be:

  • Három új Adaptive Enterprise szolgáltatást, köztük az ágazat első üzleti reagálókészséget mérő módszertanát, és két új megoldást a folyamatosan változó üzleti szükségleteket támogató hálózati és alkalmazás-infrastruktúra megtervezésére és bevezetésére;
  • A nagyvállalati menedzsmentszoftverek műszaki problémáinak proaktív elhárítására képes "öngyógyító" HP OpenView megoldásokat, valamint olyan új és továbbfejlesztett szoftvereket, amelyek háttértechnológiája az üzleti prioritásokat követő, automatikus, valós idejű erőforrás-kihasználás érdekében lehetővé teszi a szerverkörnyezetek virtualizálását;
  • A HP Darwin referencia-architektúráját, amely megteremti az üzleti folyamatokra összpontosító IT-infrastruktúra kialakításának alapjait. Olyan környezet kiépítését teszi lehetővé, amely - bizonyos tervezési alapelvek, ipari szabványos technológiák és a HP, illetve ágazati partnerei által alkalmazott bevált módszerek alapján - dinamikusan és automatikusan tud reagálni az üzleti tevékenység változásaira;
  • Tíz olyan Adaptive Enterprise megoldást, amely az IT-konszolidációtól a nagyvállalati integrációig számos területen - többek között a hardverek, a szoftverek, a szolgáltatások és a kapcsolódó partnerkapcsolatok terén - reagál a kritikus ügyféligényekre;
  • Az Adaptive Enterprise stratégiához kidolgozott ügyféltámogatási konstrukciót - ennek kapcsán pedig a HP Services történetének eddigi legnagyobb, 3 milliárd dollár értékű üzemeltetési szerződését, amelyet a szervezet nemrég írt alá a Procter & Gamble-lel. További szerződések: Alcatel; Sprint; CGI Group Ltd. a Kinnect Inc. nevében (a Lloyd´s of London által szponzorált kezdeményezés);
  • A HP Labs bemutatta a kaliforniai Palo Altóban és az angliai Bristolban működő Utility Data Center (UDC) rendszereit. Ezek a HP grid-technológiáit alkalmazó rendszerek támogatják a cég élvonalbeli kutatás-fejlesztési tevékenységét;
  • A továbbfejlesztett HP ProLiant blade-szervereket, amelyek teljesítménye több új benchmark szerint is felülmúlja az IBM-rendszerekét, valamint azokat az új ügyfeleket akik a HP blade-szerverei segítségével építenek ki adaptív infrastruktúrát, faragják le költségeiket és egyszerűsítik működésüket.

"Az üzleti reagálókészség fokozása stratégiai prioritásnak számít az informatikai vezetők szemében" - hangsúlyozta Livermore. "Ügyfeleink versenyelőnyük növelése érdekében olyan IT-környezetre vágynak, amely dinamikusan alkalmazkodik az állandóan változó üzleti szükségletekhez. A ma bemutatott szolgáltatások innovatív, ugyanakkor pragmatikus módszert biztosítanak számukra az üzleti folyamatok, az alkalmazások és az azokat támogató IT-infrastruktúra megtervezéséhez, bevezetéséhez és működtetéséhez."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01