Szolnokon is márkaüzletet nyitott a Vodafone
A Vodafone szolgáltatásai eddig is elérhetők voltak az értékesítő partnerek segítségével, de a vállalat mindig is hangsúlyt fektetett arra, hogy kiépítse saját magyarországi márkaüzlet-hálózatát is. A város szívében, a Szapáry utca 25-29. szám alatt található modern, 80 négyzetméter vásárlóterületű üzlet öt értékesítési munkatárssal dolgozik, akik ügyfélszolgálati feladatokat is ellátnak, tehát az érdeklődők nem kizárólag vásárlással kapcsolatos kérdéseire is készséggel válaszolnak. Ezen kívül a márkabolt a Jász-Nagykun-Szolnok megye szervizfelvételi pontjaként is működik. A szolnoki üzlet hétköznapokon 9-17 óráig, szombaton pedig 9-13 óráig várja az érdeklődőket.
A Vodafone eredményei Magyarországon
A Vodafone három és fél éve van jelen Magyarországon, s mára a magyar mobilpiac jelentős szereplőjévé lépett elő. A 15 százalékos piaci részesedéssel és több mint 1.1 millió ügyféllel rendelkező szolgáltató mára 97 százalékos országos lakossági lefedettséggel rendelkezik.
Az elmúlt évek során a mobilszolgáltató egyik fő célja az országos hálózat kiépítése volt, ennek következtében az Alföldön is sikerült jó lefedettséget elérni a főutak mentén és a legnagyobb településeken. A jász-nagykun-szolnoki városokban és főutakon a Vodafone ügyfelei már régóta tudják használni a széleskörű szolgáltatásokat. A mobilszolgáltató nem áll meg a hálózatépítéssel a megyében, a kisebb településekre is nagy figyelmet szentel a fejlesztés során.
Az országos lefedettség elérése mellett a Vodafone számára az új, innovatív szolgáltatások bevezetése is nagy fontossággal bír. A széles lakossági szolgáltatások köre mellett az üzleti szféra számára kifejlesztett termékeket is piacra dobott a közelmúltban a mobilszolgáltató. Ilyen például a Vodafone Mail nevű integrált postafiók, amelynek köszönhetően az ügyfelek bárhonnan, bármikor elérhetik e-mailjeiket, hang- és faxüzeneteiket a mobiltelefonok segítségével. Emellett a Vodafone Mobile Connect Card nevű termék az internet-elérés teljes mobilitását biztosítja a tartózkodási helytől szinte teljesen függetlenül.
A szolnoki márkabolt annyiban különbözik az eddigi Vodafone szolgáltatást értékesítő boltoktól a térségben, hogy ügyfélszolgálati pontként is üzemel. Ezáltal nem csupán az új ügyfeleket szolgálja ki, hanem a meglévő ügyfeleknek is készséggel állnak rendelkezésére. Az ügyfelek információt és segítséget kaphatnak személyesen, amelyhez korábban egyébként csak az ügyfélszolgálat hívásával jutottak hozzá. A márkabolt a szolgáltatások értékesítésén felül még szervizfelvevő-pontként is üzemel, s ezen kívül az ügyfeleknek számlabefizetésre is lehetőségük nyílik a helyszínen.
Kapcsolódó cikkek
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
- Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- A HP-főnök lett a Vodafone Magyarország vezérigazgatója
- A Vodafone továbbra is veszteséges
- A Vodafone Magyarország az első
- Együttműködés az Invitel és a Vodafone között
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.